آرزوهایتان را بسازید

ایسنا/قزوین مسابقه کتاب‌خوانی «آرزوهای دست‌ساز» ویژه دانشجویان سراسر کشور به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی قزوین برگزار می‌شود و دانشجویان دانشگاه‌های سراسری، آزاد، پیام نور و علمی کاربردی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

شیوع کرونا و خانه‌نشینی طولانی مردم امکان بیشتری برای مطالعه ایجاد کرده است و تمایل دانشجویان به فضای مجازی بستر مناسبی را برای برگزاری رویدادهای مجازی با هدف معرفی کتاب‌های خوب و امیدبخش فراهم کرده است.

یکی از کتاب‌های موفق که به مشکل جدی این روزهای دانشجویان، اقتصاد، با رویکرد خلاقیت و کارآفرینی مبتنی بر دانش می‌پردازد کتاب «آرزوهای دست‌ساز» است. این کتاب نخستین اثر از مجموعه تاریخ شفاهی با محوریت روایت پیشرفت است و میلاد حبیبی نویسنده کتاب روزهای همت و تلاش تعدادی از دانشجویان ایرانی را روایت می‌کند که در حوزه فناوری‌های الکترونیکی و کامپیوتری موفق به ثبت چند اختراع کاربردی در کشور شده‌اند.

مسابقه کتاب‌خوانی «آرزوهای دست‌ساز» ویژه دانشجویان سراسر کشور به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی قزوین برگزار می‌شود و دانشجویان دانشگاه‌های سراسری، آزاد، پیام نور و علمی کاربردی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی قزوین، مسابقه کتاب‌خوانی آرزوهای دست‌ساز به دو روش پاسخ به سؤالات چهارگزینه‌ای و ارسال یادداشت و تحلیل در خصوص کتاب برگزار می‌شود. جوایز بخش پاسخگویی به سؤالات چهارگزینه‌ای ۱۰۰ کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی و جوایز بخش ارسال یادداشت و تحلیل شامل سه جایزه دو، یک و نیم و یک میلیون تومان است.

دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه بایستی به سایت cheraq۲۴.ir مراجعه کنند و برای تهیه کتاب هم می‌توانند علاوه بر کتاب‌فروشی‌ها به سایت و اپلیکیشن طاقچه taaghche.com مراجعه کنند و با وارد کردن کد cheraq۲۴ از تخفیف ۳۰ درصدی این کتاب بهره‌مند شوند؛ ثبت نام و شرکت در این مسابقه تا ۱۵ مرداد ۹۹ ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …