آمادگی ۱۵۰۰ تیم عملیاتی برای حوادث و اتفاقات احتمالی نوروز ۱۴۰۰

مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو با اشاره به تیم‌های آماده بکار و عملیاتی در هر دو حوزه آب و برق از آمادگی ۱۵۰۰ تیم عملیاتی برای حوادث و اتفاقات احتمالی نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش ایسنا، میثم جعفرزاده، با اشاره به لزوم پایداری دو کالای مهم و اساسی آب و برق در ایام عید همچون سایر ایام سال اظهار کرد: از آنجا که آب و برق از نیازهای اساسی و اولیه جامعه بوده و نقش بنیادی در عملکرد سایر زیرساخت‌های کشور دارد، استمرار کمی و کیفی خدمات در طول سال همواره مد نظر بوده، امکان توقف و تعطیلی نداشته و به تبع آن در ایام نوروز نیز ادامه می‌یابد.

وی اضافه کرد: بنابراین برنامه کشیک و سازماندهی تیم‌های آماده بکار و عملیاتی در ایام نوروز نیز انجام شده و کارکنان در هر دو حوزه آب و برق آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی هستند.

مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو خاطرنشان کرد: برای ایام نوروز ۱۴۰۰ در سطح صنعت آب و برق کشور روزانه حداقل ۵۰۰۰ نفر در قالب بیش از ۱۵۰۰ تیم عملیاتی با تجهیزات و امکانات، آماده واکنش سریع و مناسب به حوادث و اتفاقات احتمالی خواهند بود.

وی اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، آمادگی‌های ایجاد شده و تلاش همکاران صنعت آب و برق، به‌ویژه تیم‌های عملیاتی، نوروز ۱۴۰۰ نیز همچون سال‌های گذشته، با تامین پایدار خدمات آب و برق همراه باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …