آمریکا تنها ابرقدرت جهان نیست/آمریکا یک قدرت در کنار سایر قدرت‌های نوظهور است

ایسنا/گیلان دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به تلاش غرب برای اعمال فشار حداکثری علیه ملت‌ها و دولت‌های مستقل جهان گفت: امروز دیگر آمریکا تنها ابرقدرت جهان نیست بلکه یک قدرت در کنار سایر قدرت‌های نوظهور جهانی است.

سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان و سرلشکر رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا امشب با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

سرلشکر رحیم صفوی در این نشست صمیمانه با اشاره به موقعیت استراتژیک و ویژه استان گیلان اظهار کرد: این استان به دلیل همجواری با کشورهای همسایه و دسترسی به دریای خزر نقش موثری در توسعه صنعت صادرات کشور دارد.

وی گردشگری را یکی از ظرفیت‌های مهم و اثرگذار استان گیلان دانست و گفت: توجه ویژه به ظرفیت‌های داخلی سبب می‌شود تا بتوانیم طی ۲۵ سال آینده مازاد تولیدات خود را به کشورهای همسایه صادر کنیم.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به تلاش غرب برای اعمال فشار حداکثری علیه ملت‌ها و دولت‌های مستقل جهان تصریح کرد: امروز دیگر آمریکا تنها ابرقدرت جهان نیست بلکه یک قدرت در کنار سایر قدرت‌های نوظهور جهانی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم توجه مسئولان استان گیلان بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های این استان اظهار کرد: مواهب الهی بسیاری در استان گیلان وجود دارد که بهره مندی از آن‌ها می‌تواند سبب توسعه این استان و به تبع آن کشور شود.

سردار عبدالله‌پور صادرات را یکی از عوامل مهم در توسعه اقتصادی کشور دانست و خاطرنشان کرد: بهره‌مندی از ظرفیت‌های صادراتی کشور، گستردش پیچیدگی اقتصادی و تلاش برای موفقیت بیشتر در دیپلماسی اقتصادی زمینه گسترش انقلاب اسلامی در جهان را فراهم می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …