ارائه برنامه‌های کلان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد

اجلاس رؤسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان استان‌ها و واحدهای ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارائه برنامه‌های کلان باشگاه در سال جاری برگزار شد.

به گزارش ایسنا، دکتر بابک نگاهداری، مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه که با حضور معاونان و مدیران ستادی باشگاه و رؤسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان مراکز استان‌ها و واحدهای ویژه و  به منظور تبیین برنامه‌های حوزه‌های توانمندسازی دانشجویی با تمرکز بر اجرای برنامه سردار دل‌ها، تبیین برنامه‌ریزی مسابقات دانشجویی ملی و استانی، تبیین برنامه‌های باشگاه پایش و شبکه‌سازی پژوهشی پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشگاه و هماهنگی اجرای برنامه‌های دانش آموزی باشگاه به صورت مجازی برگزار شد، گفت: این باشگاه یکی از حلقه‌های اصلی اتصال با جامعه را شکل می‌دهد و نقش رسالت اجتماعی را دنبال می‌کند. با تغییر رویکرد و مأموریت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولان باشگاه در حوزه‌های مختلف، فعالیت‌های جدیدی را در دستور کار خود قرار داده‌اند که بیشتر در ارتباط با اتصال دانشگاه با جامعه و اتصال دانش با نیازهای کشور است.

وی اظهار کرد: در این راستا مسابقات فناورانه و انجمن‌های علمی دانشجویی که اتصال دانشجویان با صنعت و جامعه و ارتباط آن‌ها با مسائل فناورانه را برعهده دارند، مورد توجه قرار گرفته است. باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال ایجاد همدلی و هم افزایی بین شبکه بزرگ دانشگاهی است.

فربد رزازی، معاون دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه گفت: هدف از برگزاری این اجلاس مجازی ارائه ابزارهای لازم برای تربیت پژوهشگر موفق و ایجاد یک محیط مشترک برای پژوهشگران است. ایجاد شبکه پژوهشی و باشگاه پایش، توانمندسازی مهارتی و بورسیه تحصیلی از جمله مأموریت های جدید باشگاه است.

وی ادامه داد: رویکرد مطلوب جهت شبکه‌سازی پژوهشی ایجاد جریان ملی دانش است. به همین منظور باید با انجام پژوهش‌های فاخر جهانی تلاش کنیم که صنایع، مسائل خود را به این جریان انتقال دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …