ارزیابی و رفع موانع تمامی پروژه‌های زیربنایی کشور انجام خواهد شد

ایسنا/تهران معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور گفت: ارزیابی و رفع موانع تمامی پروژه‌های زیربنایی در حال اجرا در دستور کار قرار گرفته است.

سعید شیرکوند پیش از ظهر پنجشنبه ۱۹ فروردین ماه طی بازدید خود از شهرستانهای قرچک و ورامین در جمع مسئولان بیان کرد: امسال و با توجه به ماه‌های پایانی فعالیت دولت دوازدهم ، بازدیدهای میدانی به منظور رفع مشکلات پروژه‌های زیربنایی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: امروز نیز موضوع پروژه‌های جنوب‌شرق استان تهران با محوریت بررسی مشکلات قطار شهری و تقاطع‌های غیرهمسطح قرچک در دستور کار قرار گرفت و با بررسی آخرین مراحل انجام کار پروژه‌ها، موانع در کارگروه‌های ملی و استانی مطرح خواهد شد.

معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور یادآور شد: مهمترین مشکل شهرستان‌های جنوب‌ شرق استان تهران ، عدم دسترسی آسان‌تر به تهران و استفاده بهینه از سیستم حمل و نقل ریلی است.

شیرکوند خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها باید با قوت بیشتری تحقق مطالبات مردم این مناطق را که در نزدیکی پایتخت قرار دارند، جدی گرفته و به سرعت مشکلات را مرتفع کنند.

این مقام ارشد دولتی بیان کرد: چند مشکل بین دستگاهی در پروژه‌های یاد شده وجود دارد که امید است با هماهنگی‌های لازم مرتفع شوند و با تزریق بموقع بودجه، کام مردم در این ماه‌های پایانی نیز به خدمات دولت شیرین‌تر شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …