ازسرگیری پروازهای کیش – دبی + جزئیات

شرکت هواپیمایی کیش از تاریخ ۱۴ مهرماه سال جاری، در روزهای دوشنبه هر هفته از جزیره کیش به دبی پرواز خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، شرکت هواپیمایی کیش اعلام کرد: با شیوع ویروس کرونا، بسیاری از پروازهای بین‌المللی هواپیمایی کیش به مقاصد مختلف پروازی از جمله کشور امارات متوقف شد اما با پیگیری‌های صورت گرفته و رفع محدودیت اعمال شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری امارات و صدور مجوز برای شروع مجدد پروازهای کیش‌ایر به مقصد دبی، از روز ۱۴ مهرماه سال جاری، پرواز برنامه‌ای این شرکت از فرودگاه بین‌المللی جزیره کیش به مقصد فرودگاه بین‌المللی دبی انجام خواهد شد.

براساس اطلاعیه صادر شده، این پرواز در روزهای دوشنبه هر هفته، با شماره ۶۰۰۰ در ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه ظهر فرودگاه جزیره کیش را ترک و بازگشت این پرواز با شماره ۶۰۰۱ در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به وقت محلی انجام خواهد شد.

هموطنان و کیشوندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلیت این پروازها می‌توانند به آژانس‌های مسافرتی و یا با شماره تلفن‌های ۰۷۶۴۴۴۵۶۵۱۷ و۰۷۶۴۴۴۵۵۷۳۶ و ۰۲۱۴۸۶۸۱۰۰۲ (دفاتر فروش هواپیمایی کیش) تماس بگیرند.

همراه داشتن جواب منفی تست آزمایش PCR برای ویروس کرونا به زبان انگلیسی از ۷۲ ساعت مانده به پرواز الزامی بوده و از خروج مسافر فاقد برگه پاسخ آزمایش، ممانعت به عمل خواهد آمد و مسئولیت جا ماندن مسافر از پرواز برعهده شخص مسافر خواهد بود.

شرکت هواپیمایی کیش آزمایشگاه‌ها و مراکز معتبر مورد تایید خود را آزمایشگاه بیمارستان عرفان (تهران)، آزمایشگاه رصد (تهران)، آزمایشگاه دکتر اکبرزاده (مشهد)، آزمایشگاه ونک (تهران)،   آزمایشگاه رازی (کرج)،   آزمایشگاه فرزام (همدان)، آزمایشگاه جهاد دانشگاهی (مشهد) و آزمایشگاه بیمارستان جزیره کیش اعلام کرده است که مسافران می‌توانند از این مراکز تست کرونای خود را انجام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …