استاد دانشگاه خواجه نصیر درگذشت

در پی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سید سلیمان مصطفوی، عضو هیات علمی گروه معارف دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خواجه نصیر و رئیس این دانشگاه در میام هایی جداگانه درگذشت این استاد دانشگاه را تسلیت گفتند.

به گزارش ایسنا، در متن پیام تسلیت دکتر فرهاد  یزدان دوست، رییس دانشگاه صنعتی خواجه نصیر آمده است: “خبر تاسف‌بار و غم‌انگیز فقدان همکار گرامی‌مان مرحوم مغفور شادروان حاج آقا مصطفوی موجب تالم و تاثر اینجانب و همکاران محترم مجموعه دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی گردید. 

اینجانب ضمن ابراز همدردی و تسلیت و آرزوی علو درجات و رحمت واسعه الهی برای آن محروم، از خداوند منان برای خانواده آن بزرگوار، طول عمر با عزت و صبر طلب می‌کنم.

همچنین سید مهدی علم‌خواه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه صنعتی خواجه نصیر در پیامی درگدشت استاد این دانشگاه را تسلیت گفت . در متن این پیام آمده است: “انا لله و انا الیه راجعون 

خبر درگذشت استاد ممتاز و اسوه اخلاق و معرفت بسیار دردناک و غافلگیر کننده بود، درگذشت این عزیز سفرکرده را به خانواده محترم ایشان و خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، خصوصا به اعضای محترم هیات علمی دانشگاه تسلیت عرض نموده،و از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر مسئلت دارم.”

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …