اسکان‌های نوروزی شهرداری و آموزش و پرورش شیراز تعطیل شد

نماینده مردم شیراز در مجلس ضمن تاکید به حفظ همبستگی ملی در مبارزه با ویروس کرونا گفت: برای عید به شیراز سفر نکنید. مردم باید توصیه‌های وزارت بهداشت را جدی بگیرند تا از این بحران عبور کنیم.

مسعود رضایی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهر شیراز گفت: خوشبختانه مردم شیراز قرنطینه خانگی را به خوبی رعایت کرده‌اند. معابر عمومی خلوت است. تنها مشکل موجود، کمبود اقلام بهداشتی برای مردم و بیمارستان‌ها است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس «کمبود امکانات بیمارستان‌ها» را مهم تلقی کرد و افزود: از مسئولان می‌خواهم به جد این موضوع را پیگیری کنند که احیانا تلفاتی پزشکی یا پرستاری نداشته باشیم.

وی در خصوص مسافرت‌های نوروزی گفت: از هم‌وطنان خواهش می‌کنم که در نوروز به شیراز سفر نکنند. محل‌های اسکان نوروزی شهرداری‌ و آموزش و پرورش در شیراز تعطیل اعلام شده است. همه این اقدامات برای پیشگیری و برای حفظ جان ملت ایران است. عبور و مرورها این روزها خوب است برای ایام عید به جد پیگیری خواهد شد.


نماینده مردم شیراز در مجلس در پایان در خصوص ضرورت همبستگی ملی گفت: تنها چیزی که می‌تواند بحران ما را حل کند، همبستگی است زیرا کرونا دشمن آشکار نیست، پنهان است. می‌طلبد جامعه ما دشمن مشترک پنهانی برای خود تصور کرده و با ویروس مبارزه کند. مردم باید توصیه‌های وزارت بهداشت را جدی بگیرند تا از این بحران عبور کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …