اضافه شدن ۲ خودرو به تجهیزات آتش‌نشانی شهرکرد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: ۲ خودرو وانت دوکابین به ارزش یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان به تجهیزات آتش‌نشانی شهرداری شهرکرد افزوده شد.

عنایت‌الله رهنورد  چهارم اسفندماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در راستای خدمات مطلوب‌تر دو خودرو وانت دوکابین به ارزش یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان به تجهیزات آتش‌نشانی شهرداری شهرکرد افزوده شد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد با بیان اینکه مهار آتش، نجات جان انسان‌ها و جلوگیری از هدررفت سرمایه‌های ملی از جمله مهم‌ترین وظایف سازمان آتش‌نشانی است، گفت: به‌دنبال ارتقا ایمنی و رفاه مردم در شهر هستیم.

 وی با اشاره به اهمیت به‌روزرسانی تجهیزات و امکانات آتش‌نشانی شهرکرد افزود: خوشبختانه در سال‌جاری برای تکمیل ماشین‌آلات و سایر تجهیزات مورد نیاز سازمان آتش‌نشانی، شهرداری شهرکرد ورود خوبی داشته است، اما با توجه به هزینه‌های بالای خریداری این امکانات، تهیه حجم بالای تجهیزات از توان شهرداری خارج است.

رهنورد با بیان اینکه شهر شهرکرد از شهرهای با ارتفاع بالا در چهارمحال و بختیاری است، عنوان کرد: امروز خریداری یک نردبان بلندمرتبه هزینه زیادی برای شهرداری در بردارد و شهرداری به‌تنهایی نمی‌تواند این منابع را تأمین کند، نیاز است مدیریت استان و سازمان مدیریت بحران پشتیبان شهرداری باشند.

سرپرست آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد یادآور شد: هدف از خرید این دو دستگاه خودرو کاهش استهلاک خودروهای سنگین، حضور سریع در محل حادثه و کاهش حجم ترافیک در شهر بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …