اعتبار پروانه‌ها و مجوزهای آب زیر زمینی تمدید شد

مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا اعتبار پروانه‌ها و مجوزهای آب زیر زمینی تا پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ تمدید شد.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت مدیریت منابع آب ایران، محمد حاج رسولیها افزود: در راستای کمک به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و لزوم کاهش مراجعات ارباب رجوع به شرکت‌های آب منطقه‌ای و ادارات تابعه طی دو ماه آینده مجوزهای کف‌شکنی، جابجایی، لایروبی و … چاه و ادامه پیشکار قنات که تاریخ اعتبار آن‌ها تا پایان اسفند ماه سال جاری بوده و در زمان اعتبار مجوز اجرا نشده‌اند بدون طی تشریفات تا پایان اردیبهشت ماه ۱۳٩٩ تمدید اعتبار می‌شوند.  

وی گفت: پروانه‌های بهره‌برداری صادره که تاریخ اعتبار آن‌ها تا پایان سال جاری است، کماکان تا پایان اردیبهشت ۱۳٩٩ معتبر بوده و متقاضیان تمدید پروانه صلاحیت حفاری که اعتبار پروانه آن‌ها تا پایان سال جاری بوده و تقاضای تمدید کرده‌اند، تا زمان انجام تشریفات قانونی در صورت عدم تخلف تا پایان اردیبهشت ۱۳٩٩ مجاز به ادامه فعالیت هستند.

حاج رسولیها تاکید کرد: دستور داده شده که سایر موارد و تقاضاها با اسکن و بارگذاری پرونده های مربوطه و تدقیق اطلاعات مربوطه در سامانه  ساماب به‌ صورت غیر حضوری و با نهایت کاهش زمان رسیدگی و از طریق سامانه مذکور محل اقدام و پاسخ دهی مناسب قرار گیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …