افتتاح 554 میلیارد پروژه آب‌وبرق در استان مرکزی

ایسنا/مرکزی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای باختر گفت: تا سی و سومین هفته پویش #هرهفته الف ب_ایران؛ پروژه های کلنگ زنی و قابل بهره برداری صنعت آب و برق استان مرکزی با اعتباری بالغ بر 554 میلیارد تومان افتتاح شده است.

بر اساس اعلام توزیع برق استان مرکزی، فرهاد شبیهی در مراسم تقدیر از دست اندرکاران پویش #هرهفته الف ب_ایران مجموعه وزارت نیرو در استان مرکزی که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور وزیر نیرو برگزار شد، افزود: از این مبلغ 455 میلیارد تومان پروژه های صنعت برق و حدود 100 میلیارد تومان پروژه های صنعت آب بوده است.

وی اظهار کرد: پویش #هرهفته الف ب_ایران  سرآغازی است تا مدیران ارشد صنعت آب و برق استان مرکزی با تمام ظرفیت و با انسجام بیشتری روند خدمتگذاری به مردم را ادامه دهند.

پویش #هرهفتهالفب_ایران  نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور دارد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز در حاشیه این مراسم با بیان اینکه این پویش در سال ۹۹ با دو محور اصلاح ساز و کارها و روندها در کنار توسعه ساخت و سازها شروع شده است، افزود: سازوکارهای متنوع و کارآمد برای افزایش نشاط و امید در جامعه با ایجاد ساخت و سازهای زیربنایی صنعت برق پیوندی عمیق دارد و نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور دارد.

محمد اله‌داد بیان کرد: صنعت برق همیشه در کنار مردم برای خدمت رسانی مستمر در تامین برق پایدار و مطمئن ایستاده است.

دراین مراسم کتاب “دلگرمی‌ها و همراهی‌ها” در وزارت نیرو رونمایی و از دست اندرکاران پویش #هرهفته الف ب_ایران در استان مرکزی با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …