الهیان: موضوع کنکور از طریق ستاد ملی مقابله با کرونا پیگیری می‌شود

نماینده تهران گفت که با توجه به صحبت‌های امروز با رئیس مجلس طرح دو فوریتی تعویق کنکور سراسری متوقف شده و موضوع از طریق ستاد ملی مقابله با کرونا پیگیری می‌شود.

به گزارش ایسنا، زهره الهیان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«پیرو صحبتی که امروز در صحن علنی مجلس با آقای دکتر قالیباف درباره تعویق کنکور سراسری داشتم ایشان ضمن موافقت، فرمودند موضوع تعویق را از طریق ستاد ملی کرونا پیگیری خواهند کرد لذا با قول آقای دکتر قالیباف مبنی بر پیگیری فعلا در مورد طرح دو فوریتی کنکور سراسری دست نگه می‌داریم تا ببینیم پیگیری‌ها نتیجه خواهد داد؟»

به گزارش ایسنا، هفته گذشته جلسات علنی مجلس به دلیل حضور نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه تشکیل نشد اما برخی از نمایندگان در فضای مجازی طی مصاحبه با رسانه‌های مختلف خواستار تعویق برگزاری کنکور سراسری شده بودند و حتی صحبت‌هایی مبنی بر ارائه طرح دو فوریتی را مطرح کردند.

در همان زمان احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش در گفت‌وگویی با ایسنا تصریح کرد که این کمیسیون طرحی برای لغو یا تعویق کنکور سراسری ندارد و تصمیم‌گیری در این باره را منوط به نظر  ستاد ملی مقابله با کرونا کرده است.

بعد از آن رئیس مجلس در توییتی خواستار بررسی سازوکارهای نحوه برگزاری کنکور شد که در پی آن امروز کمیسیون آموزش امروز این موضوع را با حضور وزرای آموزش و بهداشت مورد بررسی قرار داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …