امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون دستیاری

مهلت ثبت نام چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی امروز شنبه، ۱۳ دی پایان می پذیرد.

به گزارش ایسنا، ثبت نام چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی که از روز شنبه، ۶ دی ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی Sanjeshp.ir آغاز شده است، امروز شنبه، ۱۳ دی پایان می پذیرد. داوطلبان در مهلت باقی مانده می توانند نسبت به ثبت نام و یا ویرایش فرم ثبت نام و تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

آزمون کتبی چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی رأس ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه، ۷ اسفند به طور همزمان در دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار می شود و کارت ورود به جلسه آزمون فوق در هفته منتهی به آزمون از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

تعداد سئوالات آزمون ۲۰۰ سوال تستی چهار گزینه ای است که به هر سوال با پاسخ صحیح ۳ نمره مثبت و به هر پاسخ اشتباه یک نمره منفی تعلق می گیرد. به سوالات بدون پاسخ نمره ای تعلق نمی گیرد. به هر سوال که بیش از یک گزینه پاسخ داده شده باشد یک نمره منفی تعلق می گیرد.

چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در ۵ گروه آموزشی شامل (آسیب شناسی، پوست، فارماکولوژی، نورولوژی، روانپزشکی و اخلاق پزشکی)، (ارتوپدی، گوش و حلق بینی، اورولوژی، چشم، آمار و اپیدمیولوژی و رادیولوژی)، (کودکان و عفونی)، (داخلی و قلب) و (جراحی عمومی، زنان) برگزار می شود و نمره هر گروه درسی، مطابق با روش های علمی تراز سازی، تراز علمی شده و به درصد محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …