امروز آخرین مهلت مراکز علمی کاربردی برای ثبت دوره‌های کاردانی و کارشناسی

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: ثبت دوره‌­های درخواستی مراکز آموزش علمی کاربردی در مقاطع کاردانی حرفه­ ای، کاردانی فنی، کارشناسی حرفه‌­ای و مهندسی فناوری برای پذیرش مهرماه ۱۳۹۹، که از روز یکشنبه ۹۹/۰۲/۷ آغاز شده، تا پایان وقت امروز چهارشنبه ۹۹/۰۲/۱۷ طبق دستورالعمل ارسالی و همانند ضوابط و چارچوب پذیرش مهرماه سال گذشته انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر مختار جلالی جواران ضمن اعلام این خبر افزود: روسا، سرپرستان واحدهای استانی و موسسات آموزش عالی علمی کاربردی(مستثنائات مصوبه شورای عالی اداری) ضمن مطالعه دقیق دستورالعمل درخواست دوره و رعایت ضوابط و استانداردهای دانشگاه مبنی بر توسعه دوره­های علمی کاربردی می بایست با تأکید بر ظرفیت­های موجود محیط کار، قابلیت­ها، نیازها و نیز امکانات منطقه­ای در این خصوص اقدام لازم بعمل آورند.

دکتر جلالی جواران همچنین بیان کرد: همانند پذیرش مهرماه سال گذشته، این پذیرش نیز براساس «طرح طبقه ­بندی تلفیقی کسب و کار و مشاغل ایران در دانشگاه جامع علمی کاربردی» انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، وی بیان کرد: با توجه به بازخوردهای اخذ شده از پذیرش گذشته رشته­‌های جدید تدوین شده و پیگیری­های واحدهای استانی، بازنگری در خوشه شغلی- حوزه شغلی برخی مراکز انجام شده و از این پذیرش جهت ثبت درخواست دوره در دسترس می باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …