امضای تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه علم‌وفرهنگ و منطقه آزاد قشم

تفاهم‌نامه همکاری سازمان منطقه آزاد قشم و دانشگاه علم و فرهنگ با هدف توسعه سرمایه‌های فکری، تقویت پیوندهای علمی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی در سطوح ملی و بین‌المللی به امضا رسید.

به گزارش ایسنا، این تفاهم‌نامه باهدف توسعه سرمایه‌های فکری و تقویت پیوندهای علمی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی در سطوح ملی و بین‌المللی و به‌طور خاص توسعه پایدار صنعت گردشگری منطقه آزاد قشم به امضای سید سعید هاشمی،رییس دانشگاه علم و فرهنگ، و حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، رسید.

 تقویت پیوندهای علمی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی در سطوح ملی و بین‌المللی و همچنین ارتقا و گسترش علوم مربوط به صنعت گردشگری جزیره قشم در گستره جهانی اهداف اصلی این تفاهم‌نامه را تشکیل می‌دهد.

مشارکت در زمینه طرح‌های پژوهشی مورد توافق در قالب پایان‌نامه و رساله‌های دکتری، تدوین، طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی تخصصی گردشگری، تربیت و بازآموزی راهنمایان تخصصی بومی و محلی و همکاری در طراحی و پیاده‌سازی استانداردهای اقامتگاه‌های بومگردی در منطقه آزاد قشم بر اساس معیارهای بین‌المللی از مهم‌ترین زمینه‌های همکاری در این تفاهم نامه است.   

همچنین همکاری و مشارکت در ایجاد دفاتر و شعب استارتاپ های دانش‌بنیان در بخش گردشگری، مشارکت در برگزاری سخنرانی‌ها و نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی تخصصی در حوزه داخلی و بین‌المللی، توسعه منابع انسانی در قالب طرح‌های پژوهشی موردتوافق و پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی، برنامه‌ریزی تدوین، ترجمه و تألیف کتاب و … از دیگر موضوعات مطرح‌شده در این تفاهم‌نامه است.

در این جلسه حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، علی یدقار، مشاور عالی مدیر عامل، مرتضی شیخ‌زاده، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، فرشته سلجوقی، مدیر اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم، دکتر سید سعید هاشمی، رییس دانشگاه علم و فرهنگ، دکتر پروانه پرچکانی مدیر روابط عمومی و دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی، محمود هاشمی مدیرعامل استارتاپ DPL دانشگاه علم و فرهنگ و محمدسعید موسایی باغستانی، رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …