انتخاب نمایندگان کمیسیون انرژی در کمیسیون بررسی طرح اساسنامه شرکت ملی صنایع پتروشیمی

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از انتخاب ۸ تن از اعضای این کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک بررسی طرح اساسنامه شرکت ملی صنایع پتروشیمی خبر داد.

مصطفی نخعی در گفت وگو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: دستور کار اول امروز کمیسیون انتخاب ۸ نفر از اعضای کمیسیون انرژی جهت عضویت در کمیسیون مشترک بررسی طرح اساسنامه شرکت ملی صنایع پتروشیمی بود که آقایان حسین حسین زاده، عبدالعلی رحیمی مظفری، منصور شکرالهی، هادی بیگی نژاد، رمضانعلی سنگدوینی، حبیب آقاجری، علیرضا ورناصری قندعلی و مصطفی نخعی جهت عضویت در این کمیسیون مشترک انتخاب شدند.

وی در ادامه اظهار کرد: در کنار منتخبین کمیسیون انرژی، از کمیسیون‌های برنامه و بودجه، اجتماعی و صنایع نیز نمایندگانی برای بررسی این طرح در کمیسیون مشترک حضور خواهند یافت. در ادامه جلسه نیز آقایان کیوان مرادیان کوچکسرائی و روبرت بگلریان نیز برای حضور در کمیسیون مشترک بررسی «طرح فناوری‌های مکان محور» انتخاب شدند.

نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از آنجا که لازمه نقش‌آفرینی هرچه بهتر ابرفناوری‌های همچون فناوری‌های اطلاعات مکانی، فناوری‌های تعیین موقعیت و ناوبری ازجمله سامانه تعیین موقعیت جهانی، سنجش از دور و غیره به‌عنوان زیربنای توسعه پایدار کشور، حمایت همه‌جانبه، توسعه و مدیریت راهبردی آن در سطح ملی است؛ به همین جهت طرحی با عنوان طرح قانون جامع توسعه فناوری های مکان محور تدوین شده و قرار است در کمیسیون مشترک مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …