انجام کارهای جهادی، مهم‌ترین ویژگی جهاددانشگاهی

ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: انجام کارهای جهادی، مهم‌ترین ویژگی جهاددانشگاهی است.

حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با نگاهی به خدمات گسترده جهاددانشگاهی در طول سال‌های گذشته، شاهد دستاوردهای بسیار مهمی از این نهاد انقلابی بوده‌ایم.

وی با اشاره به وجود نیروهای توانمند در مجموعه جهاددانشگاهی، بیان کرد: جهاددانشگاهی قطعا با استفاده از نیروهای متخصص و خبره می‌تواند در شناسایی نیازهای جامعه و پیشرفت کشور نقشی بی‌بدیل ایفا کند.

این مسئول یادآور شد: این نهاد انقلابی در عرصه فرهنگی، پ‍‍‍ژ‍وهشی و آموزشی نیز اثرات مثبتی را در جامعه از خود بر جای گذاشته و موجبات پیشرفت کشور اسلامی را فراهم کرده است.

حسینی‌نسب با اشاره به این‌که «حرکت‌های جهادی موجب سرعت بخشیدن به حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه کشور می‌شود»، یکی از سفارش‌های اصلی مقام معظم رهبری است، افزود: در طول فعالیت جهاددانشگاهی، شاهد فعالیت‌های جهادی این نهاد بوده‌ایم که همواره منشا خیر و برکت بوده است.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به این‌که جهاددانشگاهی مجموعه‌ای انقلابی است که مبانی آن برگفته از انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: این نهاد با اتکا به چنین ظرفیتی می‌تواند در خودکفایی، رشد، توسعه فناوری و پژوهش به قله‌های رفیع علمی صعود کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: توان بالای نیروی انسانی و مهم‌تر از همه، وجود روحیه تلاش و سازندگی و داشتن انگیزه خدمت از جمله مزیت‌های جهاددانشگاهی است که استفاده از آن راه‌گشای حل بسیاری از مشکلات خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …