«بازی فرشته» به چاپ رسید

«بازی فرشته» نوشته کارلوس روئیث ثافون با ترجمه علی صنعوی منتشر شد.

به گزارش ایسنا، این کتاب که جلد دوم چهارگانه  «گورستان کتاب‌های فراموش‌شده» است در ۷۶۸ صفحه‌  و با قیمت ۹۸ هزار تومان توسط نشر نیماژ به چاپ رسیده است. 

در معرفی ناشر از این کتاب عنوان شده است: ثافون، نویسنده‌ تازه درگذشته اسپانیایی، در این مجموعه به بارسلونِ دهه‌ ۱۹۲۰ میلادی رفته است. در دلِ عمارتی رهاشده و مردی جوان از راه نوشتنِ داستان‌های دلهره‌آور روزگار می‌گذراند. او به جهان کتاب‌ها پناه آورده تا انسان‌ها گذشته‌ دردناکشان را به فراموشی بسپارند اما ظهور ناشری ناشناس، یافتن کتابی مرموز در دل هزارتوی گورستان، سایه‌ عشقی آتشین، سر باز کردن پیشینه‌ عمارتی که در آن به‌سر می‌برد و پیوند خوردن همگی این‌ها به یکدیگر، نویسنده را به گرداب ماجرایی می‌کشاند تا روایتی دیگر از رازهای شهر بارسلون و اسراری ناگفته از رُمان «سایه‌ی باد» را بازگو کند… ثافون بار دیگر خواننده را به فضایی جادویی و گوتیک هدایت می‌کند تا داستانی سرشار از دسیسه، عشق و تراژدی را در هزارتویی که گاه به تاریخ، اسطوره و روان‌شناسی راه می‌برد روایت کند. 

در برش کوتاهی از این کتاب می‌خوانیم: «هرگز غرور و ایمان درونی یک نویسنده به خودش رو دست‌کم نگیر، به‌خصوص وقتی درباره‌ نویسنده‌ای در سطح متوسط صحبت می‌کنی.»
 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …