بررسی درباره تامین گاز در فصل زمستان در کمیسیون انرژی

بررسی درباره تامین گاز در فصل زمستان در کمیسیون انرژی

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از ارائه‌ گزارش مدیرعامل شرکت ملی گاز در خصوص اقدامات انجام شده برای جلوگیری از کسری و افت فشار گاز در فصل زمستان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

هادی بیگی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از آنجا که مجلس شورای اسلامی یک نهاد نظارتی است باید مشکلات احتمالی را پیش بینی کرده تا از وقوع آنها جلوگیری کنند بنابراین در جلسه امروز کمیسیون، مدیرعامل شرکت ملی گاز  حضور یافت و گزارشی در خصوص تامین گاز برای فصل زمستان به منظور جلوگیری از کسری و افت فشار گاز در فصل زمستان به اعضای کمیسیون ارائه داد.

سخنگوی کمیسیون انرژی همچنین اظهار کرد: در جلسه امروز کمیسیون مدیرعامل شرکت پخش و پالایش حضور یافتند و مباحث مختلفی از جمله مساله‌ حمل و نقل سوخت در کشور مورد بررسی قرار گرفت. از آنجا که اخیرا برخی از گزارشات حاکی از مشکل در حمل و نقل سوخت در برخی نقاط بود، این موضوع مطرح شد. همچنین در خصوص مشکلات ماشین‌های حمل و نقل سوخت در سطح کشور بحث و قرار بر این شد تا جلسه‌ای با این افراد برگزار شده و مشکلات آنها برطرف گردد و دیگر شاهد کمبود گاز مایع و یا بنزین در بعضی از نقاط نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …