بررسی مشکلات کامیونداران و رانندگان بخش حمل و نقل فرآورده های نفتی در کمیسیون انرژی

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی مشکلات کامیونداران و رانندگان بخش حمل و نقل فرآورده‌های نفتی کشور با حضور مسئولان دستگاه های مربوطه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

مالک شریعتی نیاسر در گفت و گو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون مشکلات کامیون‌داران و رانندگان بخش حمل و نقل فرآورده‌های نفتی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این جلسه نمایندگانی از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، شهرداری تهران و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، قرارگاه ثارالله،سازمان تامین اجتماعی، انجمن صنفی کامیون‌داران، سازمان برنامه و بودجه کشور حضور داشتند.

وی در ادامه اظهار کرد: مشکل کامیون‌داران که در انتقال سوخت با موانعی رو به رو هستند مورد بحث و بررسی بررسی قرار گرفت. در این جهت قرارگاه ثارالله تهران گزارشی را درخصوص مشکلات تامین سوخت کامیون‌ها و لوازم یدکی به ویژه لاستیک ارائه دادند که با حضور مسئولان و دستگاه‌های مرتبط این مشکلات بررسی شد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: عمده مشکل کامیون‌داران مالی است چراکه بودجه ای که در اختیار دارند کفاف هزینه‌ های آنان را نمی‌دهد. دولت باید علاوه بر افزایش سهمیه سوخت کامیون‌‎داران، کمک‌های لازم را در جهت تامین تجهیزات مورد نیازشان داشته باشد. هم چنین در جلسه امروز لایحه نحوه واگذاری اموال، تأسیسات، ماشین‌آلات و هرگونه مالکیت مربوط به تأسیسات آب و فاضلاب پس از بررسی با اصلاحاتی به تصویب کمیسیون رسید.

وی در ادامه تاکید کرد: در ادامه نیز گزارش کمیته گاز کمیسیون نیز درخصوص طرح اساسنامه شرکت ملی گاز ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا جلسات بیشتری برگزار شده و مجددا برای بررسی به صحن کمیسیون بیاید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …