برنامه‌ای برای بازگشایی خوابگاه‌ها در ترم جاری نداریم/آغاز ثبت درخواست حذف ترم از این هفته

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر از آغاز ثبت درخواست حذف ترم دانشجویان از هفته جاری خبر داد و گفت: این درخواست‌ها در مدت زمان 24 تا 48 ساعت بعد از دریافت، پاسخ داده می‌شوند.

 دکتر عبدالمجید خشنود در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب به مهمترین خواسته های دانشجویان و نمایندگان شوراهای صنفی دانشگاه خواجه نصیر اشاره کرد و اظهار کرد: یکی از خواسته های دانشجویان این بود که در یک بازه زمانی مشخص بتوانند وسایل ضروری و آموزشی خود را از خوابگاه خارج کنند  که این تقاضا محقق شد و سرپرست خوابگاه ها با راهنمایی دانشجویان بخشی از وسایل ضروری نظیر کتاب،‌لب تاب و غیره را از طریق پست به آنها ارسال نمود.

وی در ادامه تصریح کرد: هزینه پست وسایل دانشجویان از خوابگاه‌ها توسط خود آنها پرداخت شد و اخیرا نیز با لغو محدودیت تردد بین استانی برخی از دانشجویان با حضور در خوابگاه ها وسایل شخصی خود را خارج کردند.

دکتر خشنود با تاکید بر اینکه تقاضایی برای بازگشایی خوابگاه های دانشجویی نداشتیم، خاطر نشان کرد: تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا این است که فعلا خوابگاه ها بازگشایی نشوند و ما نیز تابع این تصمیم هستیم و فقط یکی از خوابگاه های بین المللی دانشگاه خواجه نصیر باز است که حدود 16 دانشجو در آن ساکن هستند.

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر با بیان اینکه بیشتر دانشجویان این دانشگاه مطالبات آموزشی است گفت: حذف ترم، حذف واحد و سنوات از جمله خواسته های دانشجویان است که ما منتظر هستیم سامانه الکترونیکی حذف ترم در هفته جاری فعال شود تا دانشجویان بتوانند تقاضای خود را ثبت کنند.

به گفته وی، با توجه به اینکه قبل از شیوع کرونا درخواست های اولیه دانشجویان برای کمیسیون موارد خاص به صورت حضوری ارائه می شدی شد بنابراین کمی در سامانه الکترونیکی که به این منظور فعال شده است با ایراد مواجه شدیم که البته زیرساخت های این سامانه تهیه شده و این ایرادات نیز در حال رفع شدن است. 

دبیر کمیسیون موارد خاص دانشگاه خواجه نصیر تاکید کرد: یکی دیگر از درخواست های دانشجویان حذف سنوات رفاهی برای دانشجویانی است که سنوات آموزشی آنها حذف می شود. دانشجویان خواستار این هستند که بعد از حذف ترم بتوانند از سنوات رفاهی نیز بهره مند شوند تا از امکاناتی نظیر خوابگاه استفاده کنند و یک ترم به تخصیص خوابگاه یا سایر تسهیلات رفاهی اضافه شود.

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر در پایان یادآور شد: دانشجویان درخواست خود را برای حذف ترم یا واحد را بین  24 تا 48 ساعت در سامانه گلستان ثبت کنند و روزهای دوشنبه کمسیون موارد خاص این درخواست ها را بررسی خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …