برگزاری وبینار «ارزش کتابخانه‌های عمومی، از ارزانی تا ارزندگی»

وبینار «ارزش کتابخانه‌های عمومی، از ارزانی تا ارزندگی» به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، این وبینار به همت معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد، روز چهارشنبه (۳۰ مهرماه) در دو نوبت صبح (۱۰ تا ۱۲) و عصر (۱۴ تا ۱۶) به صورت مجازی برگزار می‌شود که در بخش نخست این وبینار جوزف آر متیوز به بررسی موضوع «ارزش‌افزوده کتابخانه عمومی» می‌پردازد.

جوزف آر متیوز (Dr Joseph R. Matthews)  سردبیر فصلنامه «Public library quarterly»  و عضو هیات تحریریه مجلات «Performance measurement and metrics»  و «Library High Tech» است. او در انجمن کتابخانه‌های آمریکا، انجمن کتابخانه‌های عمومی و انجمن کتابخانه‌های دانشگاهی و پژوهشی فعال است و تعداد ۱۹۳ مقاله تخصصی از او در صفحه گوگل اسکالر ثبت شده که بیش از ۲۲۰۰ استناد دریافت و اچ‌ایندکس ۲۴ را کسب کرده است. او  علاوه بر مقالات متعدد، نویسنده بیش از ۳۰ کتاب است.

متیوز سابقه تدریس برنامه‌ریزی راهبردی، ارزیابی خدمات کتابخانه‌ای، مدیریت و روش تحقیق را در دانشکده کتابداری و اطلاع‌رسانی دانشگاه ایالتی سن خوزه در کارنامه خود دارد. کار اصلی وی مشاوره تخصصی در حوزه نظام‌های کتابخانه‌ای است و طیف گسترده‌ای از کتابخانه‌ها و دولت‌های محلی از خدمات مشاوره شرکت او در زمینه برنامه‌ریزی راهبردی و خدمات کتابداری استفاده کرده‌اند.

سیامک محبوب، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با موضوع «کتابخانه عمومی ارزش مبنا»، مجتبی امیری، مدیر گروه مدیریت دولتی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با موضوع «پارادایم کاربرمحوری در سازمان» و مریم نظری، دکترای سواد اطلاعاتی از دانشگاه شفیلد انگلستان با موضوع «کتابخانه عمومی کاربرمحور» سخنرانان وبینار «ارزش کتابخانه‌های عمومی، از ارزانی تا ارزندگی» هستند.

علاقه‌مندان برای حضور در این وبینار می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی (iranpl.ir)، صفحه آپارات اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران به نشانی (tehranpl) و صفحه اینستاگرام اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران به نشانی (@tehranplir) این وبینار تخصصی را دنبال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …