برگزاری کلاس‌های دانشگاه علم و صنعت به صورت الکترونیکی از روز شنبه

در پی احتمال شیوع ویروس کرونا و لزوم انجام تدابیر پیشگیرانه، دانشگاه علم و صنعت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کلاس‌های این دانشگاه از روز شنبه ۹۸/۱۲/۱۰ به صورت مجازی برگزار می‌شوند.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه دانشگاه علم و صنعت در این باره آمده است: بدینوسیله به اطلاع می‌‌رساند جلسه فوق العاده شورای دانشگاه در تاریخ ۹۸/۱۲/۴ برگزار و در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌های درسی تصمیم گیری نموده که مفاد آن به شرح ذیل اعلام می­ گردد:

پیرو اطلاع رسانی‌‌های انجام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص احتمال شیوع ویروس کرونا و لزوم انجام تدابیر پیشگیرانه و نیز درخواست­‌های گروه‌های مختلف دانشجویی برای استفاده از امکانات غیر حضوری، به اطلاع می‌رساند به منظور اطمینان از تداوم صحت و سلامت دانشجویان، از روز شنبه ۹۸/۱۲/۱۰، کلیه کلاس‌های درسی در مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه، به صورت الکترونیکی و با استفاده از سامانه LMS ارائه خواهد شد. بدین ترتیب دانشجویان با اتصال به سامانه LMS از کلاس­‌های آموزش الکترونیکی مربوطه استفاده خواهند نمود.

در این زمینه مرکز آموزش الکترونیکی ضمن ایجاد امکانات دسترسی و کاربری مربوطه برای کلیه دانشجویان، فایل راهنمای لازم را نیز در اختیار آنها قرار خواهد داد.

در خصوص برگزاری کلاس ­های آزمایشگاهی، کارگاهی و عملی متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …