بیوگرافی بازیگران سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی

گیسو آخرین سریال شبکه نمایش خانگی است که اولین پخش خود را از 4 مارس 2010 آغاز کرد ، ساخته منوچهر هادی است و ادامه سریال عاشقانه است. تهیه کننده سریال نیز باید هومن کبیری را بخاطر بسپارد. داستان سریال گیسو به گونه ای آغاز می شود که رضا (حسین یاری) در تانک معرفی می شود و برای کمک به سهیل (محمدرضا گلزار) و پیمان (هومن سیدی) می آید. نیاز دارد. اما برنامه آنها را طبق معمول بیان كنید ، برنامه ای كه نباید قبلاً باشد و اتفاقاتی رخ می دهد كه كنترل اوضاع را از دست همه خارج از قانون خارج می كند و …

از بازیگران این مجموعه می توان به محمدرضا گلزار ، ساره بیات ، هانیه توسلی ، حسین یاری ، هومن سیدی ، مسعود رایگان ، شمسی فضل الهی ، بیژن امکانیان ، آزاده ریاضی ، علیرضا زمانی نسب ، سانیا سالاری و بهاره رهنما اشاره کرد. ما به بازیگران توجه می کنیم. لازم به ذکر است که هم اکنون می توانید با مشاهده فیلم نیم نگاه برای تماشای سریال گیسو را از سایت Hex بارگیری کنید ، پس از بارگیری سریال گیسو می توانید از آدرس هکس دانلود استفاده کنید. با اکران اولیه سریال می خواهم زندگی کنم ، گیسو به شبکه نمایش خانگی رفت.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار ، متولد اول آوریل 1977 ، بازیگر ، موسیقی دان ، خواننده و مدل ایرانی است. وی اصالتاً آذربایجانی است و در تهران متولد شده است. وی در تیم های استان تهران ، باشگاه پارس خودرو ، شیشه و گاز ، باشگاه پاس و باشگاه دهیم بازیکن والیبال بوده است. وی در لیگ برتر والیبال 2008 به عنوان مربی بدنساز برای تیم ارتعاش صنعتی شروع به کار کرد. وی تا پایان دبیرستان فعالیت هنری ندارد. پدرش مخالف نواختن گیتار بود و فقط گهگاه ارگ ​​می نواخت. وی تا سال سوم دبیرستان ریاضی خواند. در سوم دبیرستان در رشته مهندسی مکانیک واحد تهران جنوب در کنکور دانشگاه آزاد پذیرفته و رزرو شد. در سال گذشته به رشته تجربی رفت و در آزمون ورودی رشته دندانپزشکی شرکت کرد اما قبول نکرد و به همان رشته مکانیک رفت. وی در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شد. گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال 1998 با باهنون ، گیتاریست گروه آرین آغاز کرد. وی در گروه آرین گیتار ، ارگ و سازهای کوبه ای نواخته است.

بیوگرافی ساره بیات

سارا بیات متولد مهرماه سال 1359 در مشهد ، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. صنعت فرش و کالاها سفیر صنایع دستی هستند. وی از سال 2000 دارای مدرک بازیگری از برنامه بازیگری تئاتر ، تلویزیون و سینما است. سارا بیات فقط در بازیگری لباس و نقاشی طراحی کرده است. وی با بازی در فیلم تقلید از شیطان وارد سینما شد. بیات در سال 2010 برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین انتخاب شد و سپس برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در انجمن منتقدان فیلم لندن به همراه لیلا حاتمی ، سارینا فرهادی و کیمیا حسینی خرس نقره بهترین بازیگر نقش اول زن شد. جشنواره فیلم برلین. اخذ شده. وی در سال 1396 برای سریال عاشقانه خود جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره حافظه را از آن خود کرد.

بیوگرافی هانیه توسلی

هانیه توسلی ، متولد 5 ژوئن 1979 در همدان ، بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. تنها چند سال پس از شروع حرفه بازیگری ، وی در هفتمین شب خانه سینما تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را ساخت. توسلی همچنین در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در سال 2012 برای بازی در فیلم “دهلیز” بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کرد.

بیوگرافی حسین یاری

حسین یاری ، متولد 7 دسامبر 1967 در تهران ، بازیگر ایرانی در سینما ، تئاتر و تلویزیون است. حسین یاری بازیگر سینما و تلویزیون است. وی بازیگری را از سال 1979 در سن 12 سالگی با نمایش “گندم های خونین” آغاز کرد و در سال 1981 وارد گروه تئاتر اندیشه و هنر اسلامی شد. در سال 1983 بازیگری را مقابل دوربین فیلمبرداری 16 میلی متری “وارث” و “سرباز کوچک” تجربه کرد. همچنین یک دوره یک ساله در واحد دوبلاژ صدا و سیما صادر می کند و در این مدت سخنرانی متنی حدود بیست مستند را اجرا می کند.

بیوگرافی هومن سیدی

هومن سیدی ، متولد 29 دسامبر 1980 ، بازیگر ، کارگردان ، فیلمنامه نویس و تدوینگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. هومن سیدی پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان در رشته گرافیک ، کار خود را با شرکت در کلاس های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چندین فیلم کوتاه آغاز کرد. سپس به تهران آمد و به عنوان مدیر پروژه در شرکت پرستویی در کلاس های بازیگری مشغول به کار شد. وی فرزند دوم خانواده است و دارای 2 برادر (حامد و هامون) و یک خواهر (هیلدا) است. مادر وی بازنشسته نیروی دریایی و پدرش کارمند بازنشسته بانک کشاورزی است. هومن سیدی در اوایل دهه 1980 در فیلم “یک تکه نان” با رضا کیانیان همبازی شد و سپس نقش کوچکی در چهارشنبه سوری اصغر فرهادی بازی کرد. او در بهشت ​​نقش اصلی بهرام توکلی را با پای برهنه بازی کرد. این فیلم اولین فیلم سینمایی بهرام توکلی بود

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …