بیگی نژاد: وزیر پیشنهادی نفت دارای سابقه طولانی در مجموعه‌های نفتی و گازی است

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: وزیر پیشنهادی نفت دارای سابقه طولانی فعالیت در مجموعه های نفتی و گازی بوده که این امر باعث می شود تا بتواند با بدنه پرسنلی وزارتخانه ارتباط کاری خوبی برقرار کند.

هادی بیگی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به کارنامه جواد اوجی به عنوان وزیر پیشنهادی نفت، بیان کرد: ایشان دارای چندین حسن می باشد که این امر باعث شده تا نظر مثبت کمیسیون انرژی را کسب کند و پیش بینی می شود بتواند از صحن مجلس نیز رای اعتماد بگیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: اولین نقطه قوت کارنامه ایشان، داشتن سابقه طولانی فعالیت در مجموعه های نفتی و گازی می باشد که این امر باعث می شود تا وزیر پیشنهادی بتواند با بدنه پرسنلی وزارتخانه ارتباط کاری خوبی جهت پیشبرد امور در این وزارتخانه برقرار کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از سوی دیگر ایشان در کارنامه خود دارای موفقیت هایی هم در حوزه نفت کشور و هم در خارج از این حوزه می باشد. از سوی دیگر تیم مدیریتی که ایشان در کنار خود دارد از دیگر مواردی است که باعث شده اعتماد نمایندگان نسبت به ایشان جلب شود.

بیگی نژاد در پایان تاکید کرد: ایشان همراهان خوبی دارد و این امر در پیشبرد امور در این وزارتخانه موثر است. در مجموع این موارد باعث شده تا نظر کمیسیون انرژی نسبت به ایشان مثبت باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …