تاکید وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی بر جایگزین کردن صادرات غذا به‌جای نفت

تاکید وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی بر جایگزین کردن صادرات غذا به‌جای نفت

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بررسی برنامه و صلاحیت وزرای پیشنهادی جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش در جلسه امروز(دوشنبه، ۲۵ مرداد) این کمیسیون خبر داد.

سیدجواد حسینی‌کیا در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جلسه بعد ازظهر امروز (دوشنبه، ۲۵ مرداد) کمیسیون صنایع و معادن مجلس که با حضور وزرای پیشنهادی جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: تسهیل صادرات غذا و جایگزین کردن آن به‌جای نفت، ضرورت اجرای کاداستر، ایجاد سامانه‌ای برای برنامه‌ریزی کاشت، داشت و برداشت محصولات بر اساس نیاز جامعه از جمله مسائل مطرح‌شده در نشست با آقای ساداتی‌نژاد بود.
وی اضافه کرد: ساماندهی بازار مرغ و گوشت، تامین میوه شب عید، برنامه‌ریزی برای تامین نهاده‌های دامی، بذر و کود از جمله دیگر موضوعات مطرح شده از سوی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی بود.
این نماینده مجلس با اشاره به جلسه مشترک باغ‌گلی، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با کمیسیون صنایع و معادن نیز، گفت: توجه به مسائل فرهنگیان، ضرورت رسیدگی به مناطق کمتر توسعه‌یافته و محروم، استفاده از مدیران کارآمد به‌منظور ارتقاء سطح دانش دانش‌آموزان و… از جمله مسائل بررسی شده در این جلسه بود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …