تجربه‌هایی از کتابخانه‌های عمومی در ایرلند و کانادا

سعید فروزی و آیلین موریسی از کانادا و ایرلند در سلسله وبینارهای فراملی «روایت‌هایی از ایده‌ها و الگوهای مدیریت کتابخانه‌های عمومی» از وضعیت کتابخانه‌های عمومی در این کشورها می‌گویند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، پنجمین جلسه از سلسله وبینارهای بین‌المللی «روایت‌هایی از ایده‌ها و الگوهای مدیریت کتابخانه‌های عمومی» روز دوشنبه، ۱۸ مردادماه با حضور سعید فروزی کتابدار کتابخانه سوری در ونکوور کانادا و آیلین موریسی رئیس کتابخانه عمومی وکسفورد ایرلند و با موضوع ساختار، خدمات و برنامه‌های کتابخانه‌ عمومی برگزار می‌شود.

در این نشست سعید فروزی و آیلین موریسی ضمن بررسی وضعیت کتابخانه‌های عمومی در کانادا و ایرلند از تجربیات‌شان در کتابخانه‌های عمومی ایرلند و کانادا می‌گویند.  

علاقه‌مندان می‌توانند روز دوشنبه ۱۸ مردادماه از ساعت ۱۹ تا ۲۱ از طریق صفحه اسکای روم دفتر پژوهش و آموزش نهاد در این نشــــانی یا از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد و صفحه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در آپارات این جلسه را پیگیری کنند.

این وبینارها به همت دفتر پژوهش نهاد و همکاری انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی با دبیری منصور کوهی رستمی رئیس انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.

این جلسات تاکنون میزبان استادان، کتابداران و فعالان فرهنگی از امریکا، سوئد، ایران و افغانستان بوده‌ است.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …