تدوین افق چشم‌انداز مس سونگون تا پایان سال 1410

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران از تدوین افق چشم‌انداز مس سونگون تا پایان سال 1410 خبر داد و گفت: این سند در پایان تیر ماه سال جاری به تایید مجمع عمومی شرکت صنایع ملی مس ایران می‌رسد.

اردشیر سعد محمدی در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت مس آذربایجان، تلاش برای تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌های مس سونگون را از جمله اولویت‌های شرکت صنایع ملی مس عنوان کرد و گفت: این شرکت، به وظیفه شرعی و اخلاقی خود عمل می‌کند و هیچ مساله حاشیه‌ای، مانع از این امر نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران همچنین از افزایش سرمایه 100 هزار میلیارد ریالی این شرکت در نشست آتی مجمع عمومی صاحبان سهام این شرکت خبر داد.

وی تاکید کرد: با توجه به توسعه روزافزون تولید خودروهای برقی در جهان و استفاده از مس در بدنه و سیستم داخلی بسیاری از خودروها، نیاز بازارهای جهانی به مس بیش از گذشته خواهد بود.
 
به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، در این مراسم از خدمات و تلاش‌های رضا شریفی، مدیرعامل پیشین شرکت مس آذربایجان (مجتمع مس سونگون) قدردانی و علی بیات ماکو به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …