تسلیت بروجردی برای درگذشت راستگو

رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن راستگو، از مجریان و مربیان مذهبی در حوزه مسائل کودک و نوجوان را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، متن پیام اشرف بروجردی به شرح زیر است: «مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

هنوز یاد و خاطره معنوی سخنرانی ماه مبارک سال گذشته او بر قلب و ذهن همکاران سازمان جاری است.

هنوز آموزه‌های منحصر به فردش و حرکات و سکنات تأثیرگذارش در فکر و ذهن فرزندان این آب و خاک که امروز جوانان برومندی شده‌اند غلیان دارد. معلّم سخت‌کوش و نوپردازی که در زمان پخش برنامه‌اش از سیمای جمهوری اسلامی ایران نوجوانان و حتی بزرگترها را مجذوب خود می‌کرد استاد حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن راستگو.

او حَسِن بود، خلق حُسن، رفتار حَسِن و دانش و آموزه‌های حَسِن و هم راستگو و مروّج و اشاعه‌دهنده و آموزش‌دهنده صدق و راستی بود. خدایش رحمت کند و اینک به لقای معبودش شتافته است.

این ضایعه مؤلمه بر خانواده‌ عزیز و ارجمند جناب آقای راستگو، دوستان و همراهان ایشان، فرزندان عزیز این آب و خاک و بالاخص بر کسانی که در امر تربیت صحیح فرزندان می‌کوشند از جمله اصحاب آموزش و پرورش این سرزمین تسلیت باد. ضایعه‌ای بود که جبرانش به این زودی محقق نخواهد شد.

روح بزرگش در ملأ اعلی در آرامش و طمأنینه باد.»

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن راستگو (متولد ۱۳۳۲ در مشهد) روحانی و پژوهشگر فقه، اصول، تعلیم و تربیت بود. او مبتکر شیوه خاصی از آموزش و اجرای برنامه برای کودکان بود. راستگو همچنین به‌ عنوان کارشناس در برنامه‌های تلویزیونی حضور داشت. حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن راستگو در دوم آذرماه ۱۳۹۹ درگذشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …