تسلیت جمعی از مسئولان نفتی و اقتصادی در پی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همچنین مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پیام های جداگانه درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا در حادثه واژگونی اتوبوس در ارومیه را تسلیت گفتند.

به گزارش ایسنا، پیام تسلیت رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بدین شرح است:

“انا لله و انا الیه راجعون؛ درگذشت غم‌انگیز دو خبرنگار جوان، خانم‌ها ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی که عمر کاری و نشاط جوانی خود را در راه اطلاع رسانی و اشاعه فرهنگ حمایت از محیط زیست و آگاهی بخشی در آن خصوص صرف کرده بودند، عمیقاً موجب تاسف و تاثر شد.

اینجانب این ضایعه دردناک را به جامعه خبری کشور به خصوص خبرنگاران حوزه محیط زیست، همکاران آن دو عزیز در خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا و به ویژه خدمت خانواده محترم و معزز آنها تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن دو بانوی درگذشته رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌کنم”.

 مسعود کرباسیان نیز در پیام خود آورده است: «برادر ارجمند جناب آقای مهرجو، مشاور محترم مسئولیت اجتماعی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، خبر دلخراش درگذشت دو تن از خبرنگاران و اصحاب عزیز رسانه موجب تالم آحاد جامعه، همکاران رسانه های جمعی و اینجانب شد.

بدینوسیله ضمن ابراز همدردی با خانواده های این عزیزان، درگذشت سرکار خانم “ریحانه سادات یاسینی” همسر بزرگوار جنابعالی را تسلیت گفته و آرزوی صبر و شکیبایی برای تحمل این غم سنگین را برای شما و خانواده داغدار، از خدای متعال مسئلت دارم.

همچنین، درگذشت تاسف بار این دو بانوی موثر در عرصه خبر را به همکاران داغدار ایشان در خبرگزاری های وزین “ایرنا” و”https://www.isna.ir/ایسنا” تسلیت می گویم.»

همچنین مجید کیان پور  – مدیر عامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک – طی پیامی درگذشت خبرنگاران فقید در حادثه واژگونی اتوبوس در نقده را تسلیت گفت.

متن پیام این مقام مسئول بدین شرح است:

“وبشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه ، قالوا انالله و انا الیه راجعون

خبر حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در استان آذربایجان غربی و درگذشت دو تن از تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی در خبر گزاریهای ایسنا و ایرنا ، تاسف و تاثر همه ارادتمندان به خانواده بزرگ و اثرگذار خبر و رسانه را موجب شد.

اینجانب به نمایندگی از همکارانم در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک وزارت راه و شهرسازی درسراسر کشور ، ضمن تسلیت این ضایعه دردناک ، از خداوند متعال برای آن مرحومان علو درجات و برای جمیع بازماندگان و همکاران خدوم این عزیزان و اصحاب رسانه صبر جزیل و برای سایر آسیب دیدگان این سانحه دلخراش شفای عاجل مسألت می نمایم”.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …