تسلیت معاون فرهنگی ارشاد برای درگذشت مجتبی گلستانی

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی درگذشت مجتبی گلستانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن پیام محسن جوادی آمده است:

«خبر درگذشت مرحوم مجتبی گلستانی غمی سترگ بر دل ما نشاند. او را برای بار نخست در جلسه مصاحبه دکتری گروه فلسفه اخلاق دانشگاه قم دیدم. با تانی و اندیشه سخن می‌گفت و پیدا بود که مطالعاتی عمیق و فراگیر در حوزه اخلاق و ادبیات دارد. گاهی توفیق گفت‌وگو با او را داشتم و در پس تلاشی ستودنی که برای کسب دانش داشت اراده‌ای تزلزل‌ناپذیر کاملا مشهود بود. 

اگرچه حرکت برای او سخت بود اما مسیر تهران تا قم را برای درس خواندن با شادی و نشاط طی می‌کرد و هیچ از بقیه کم نمی‌گذاشت. رنج زندگی را هرگز در جسم و جان  او نمی‌دیدم و یا از زبان او نمی‌شنیدم.    

اهل ادبیات بود و داستان زیاد می‌خواند و گاهی هم به نوشتن یا  نقد داستان می‌پرداخت. با قلمی روان و زیبا آثار دیگران را به فارسی برمی‌گرداند. او از میان ما رفت و کسی چه می‌دانست که زندگی خود او بسان  یک داستان کوتاه به زودی موضوعی برای روایت دوستانش می‌شود. 

 از خداوند متعال برای او رحمت و مغفرت و برای بازماندگان وی صبر و اجر طلب می‌کنم.»

مجتبی گلستانی متولد سال ۱۳۶۰ نویسنده، مترجم و پژوهشگر حوزه فلسفه و نقد ادبی، دارای مدرک دکتری فلسفه‌ اخلاق بود که با رادیو هم همکاری داشت.

از آثار او می‌توان به «واسازی متون جلال آل‌احمد» و «درآمدی تصویری بر اخلاق» اشاره کرد. 

مجتبی گلستانی روز ۲۸ تیرماه بر اثر ابتلا به کرونا در ۴۰سالگی در بیمارستان از دنیا رفت و پیکر او روز ۲۹ تیرماه در خانه ابدی‌اش در قطعه نام‌آوران بهشت‌ زهرا آرام گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …