تشدید برخورد با تخلفات کرونایی در پروازها

در شرایطی که تصاویر و فیلم هایی از تخلفات صورت گرفته برخی ایرلاین ها در زمینه رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در فضای مجازی منتشر می شود، رییس سازمان هواپیمایی اعلام کرد: دستور افزایش نظارت و تشدید برخورد با متخلفان کرونایی را صادر کرده است.

به گزارش ایسنا، چند وقتی است که به نظر می رسد مردم نسبت به رعایت شدن پروتکل های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا حساس تر شده اند و ایرلاین هایی که این پروتکل ها را رعایت نمی کنند تصاویر و فیلم هایی را در فضای مجازی به اشتراک می گذارند. یکی از جدیدترین فیلم های منتشر شده مربوط به پرواز کیش-مشهد شرکت هواپیمایی ایران ایرتور است که برخی مسافران آن را در فضای مجازی منتشر کرده اند و در این کلیپ نشان می دهد که این شرکت هواپیمایی فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکرده است.

تورج دهقان زنگنه رییس سازمان هواپیمایی کشوری- درباره رعایت نشدن این پروتکل ها و اقدامات صورت گرفته نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مسلما تصاویر و فیلم های منتشر-  شده دلیل بر کمبود نظارت و افزایش تخلفات کرونایی نیست اما در راستای افزایش نظارت بر عملکرد ایرلاین ها دستورات لازم را صادر کرده ایم.

وی افزود: اگر پیش از این حدود ۱۰ پرواز به صورت تصادفی انتخاب شده و کنترل می شدند دستور داده ام تا این نظارت ها را تا سه برابر افزایش دهند و روزانه حداقل ۳۰ پرواز مورد نظارت دقیق قرار گیرد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: در این مسئله که برخی ایرلاین ها تخلفاتی مرتکب می شوند شکی نیست اما نظارت های خود را تشدید خواهیم کرد و در وهله نخست تذکر و هشدار می دهیم و در مراحل بعدی شرکت هواپیمایی مورد نظر با لغو پروازهایش مواجه شده و جرایم سنگین تری در مقابل متخلفان وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …