تغییرات و میزان شهریه دانشجویان دانشگاه خوارزمی اعلام شد/تمدید ثبت نام مصاحبه دکتری

مهلت ثبت نام مرحله دوم مصاحبه علمی دکتری ۱۴۰۰ و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی دانشگاه خوارزمی تا ۱۰ خرداد تمدید شد.

به گزارش ایسنا، دانشگاه خوارزمی اعلام کرد؛ برابر جلسه ششم هیات امنای این دانشگاه، به دانشگاه اجازه داده شده است که بابت بررسی در خواست مهمانی و انتقال خارج از سامانه، در هریک از مقاطع تحصیلیاز دانشجویان متقاضی مبلغ ۵۰۰ هزار ریال دریافت شود.

لیست شهریه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی برای نوبت دوم و میهمان به تفکیک رشته تحصیلی در سال های ورودی مختلف در سایت این دانشگاه منتشر شده است.

بر این اساس شهریه ثابت پرداختی دانشجویان شبانه دوره دکتری برای رشته های علوم انسانی سال ۱۴۰۰ حدود ۶ میلیون ۲۶۰  و برای رشته های فنی و علوم پایه نیز ۷ میلیون ۶۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

همچنین شهریه متغییر واحدهای عملی و نظری دانشجویان دوره شبانه رشته های دکتری دانشگاه خوارزمی نیز بین یک میلیون ۸۰ تا یک میلیون صد هزار تومان تعیین شده است. همچنین این دانشجویان نیز باید بین ۱۳ تا ۱۵ میلیون تومان برای رساله خود هزینه کنند.

شهریه ثابت پرداختی دانشجویان شبانه دوره کارشناسی ارشد دانشگاه خوارزمی برای رشته های علوم انسانی سال ۱۴۰۰ حدود یک میلیون ۳۲۰  و برای رشته های فنی و علوم پایه نیز یک میلیون ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

معاونت آموزشی دانشگاه خوارزمی همچنین اعلام کرد که با توجه به درخواست تعداد زیادی داوطلبان مرحله دوم مصاحبه دکتری ۱۴۰۰، مهلت ثبت نام تمدید شده و داوطلبانی که برای مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی، بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی) از طرف سازمان سنجش آموزش کشور معرفی شده اند، تا ۱۰ خرداد فرصت دارند مطابق دستورالعمل نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام کنند.

بر این اساس دانشجویان سال آخر که تا ۳۱ شهریور سال ۱۴۰۰ دانش آموخته می شوند باید نامه ای از دانشگاه محل تحصیل اخذ کنند که معدل دروس گذرانده را در صورت نیاز ارائه می کند.

داوطلبان فوق لازم است مبلغ یک میلیون و دویست هزار ریال را از طریق درگاه الکترونیکی سامانه جامع آموزشی دانشگاه خوارزمی در زمان ثبت نام غیر حضوری واریز کنند. متقاضیانی که در چندین کد رشته ثبت نام کرده اند نیز کافی است فقط یک بار واریز وجه نمایند.

همچنین دریافت شهریه از دانشجویان مهمان به صورت تک درس معادل ۱.۵ برابر شهریه متغیر نوبت دوم سال درخواست مهمانی است.در صورتی که درخواست مهمان به صورت یک ترم باشد شهریه ثابت هم اخذ می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …