تمدید اولویت‌ها و مهلت‌های کرونایی لازمه بقای صنعت گردشگری

ایسنا/یزد خزانه‌دار جامعه هتلداران کشور با بیان این که باید وزیر آینده گردشگری، تمدید مهلت‌های مربوط به تسهیلات و قبوض انرژی را در دستور کار و اولویت قرار دهد، گفت: آقای وزیر این میراثی است که برای شما در بخش گردشگری به جا مانده است.

«سید امیرناصرالدین طباطبایی» در گفت و گو با ایسنا و خطاب به وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان این که وزیر قطعا از مجلس رای خواهد گرفت، اظهار کرد: باید ببینیم چالش‌های پیش‌روی وزیر جدید و این وزارتخانه نوپا چیست و سپس برای آن‌ها برنامه‌ریزی جدی انجام شود.

وی که متعقد است اولین مسئله، حفظ باقی مانده صنعت گردشگری موجود است، تصریح کرد: بخشی از این صنعت ورشکسته شده و بخشی از آن باقی مانده است اما این بخش با میلیون‌ها تومان وام با اقساط از راه رسیده و بدهی‌های بسیار زیاد انرژی روبروست که باید برای آن هم تدابیری اندیشیده شود.

خزانه‌دار جامعه هتلداران کشور با بیان اینکه پایان مهلت تسهیلات حمایتی و امهال اقساط و بدهی‌های مربوط به به قبوض انرژی‌ مانند آب و برق و گاز شهریور ماه از راه می‌رسد، گفت: همه این اقساط باید شهریور ماه توسط فعالان این صنعت پرداخت شود در حالی که هنوز گردشگری حال و روز خوبی ندارد.

طباطبایی تصریح کرد: آقای وزیر این میراثی است که برای شما در بخش گردشگری به جا مانده است و باید تمدید اولویت‌ها و مهلت‌های کرونایی ستاد کرونا را در دستور کار داشته باشید تا گردشگری بتواند به فعالیت اولیه خود ادامه دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …