تمدید میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر به مدت یک ترم

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر اعلام کرد: دانشجویانی که در سنوات قبل در نزدیکترین دانشگاه محل سکونت خود میهمان بوده اند میهمانی آنها یک نیمسال دیگر تمدید می شود تا در صورت عادی شدن شرایط مجدداً در مورد وضعیت آنها تصمیم گیری شود.

به گزارش ایسنا، دکتر سید فردین تقی زاده ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: آن دسته از دانشجویانی که مدت مجاز میهمانی آنها (۴ نیمسال) به اتمام رسیده است چنانچه واجد شرایط انتقال و یا میهمانی دائم می باشند حکم مربوطه صادر و در صورت عدم احراز شرایط جهت ادامه تحصیل به دانشگاه مبدا باز می گردند.

وی افزود: برای سایر دانشجویان با توجه به شیوع ویروس کرونا و اینکه در بسیاری از دانشگاه ها نمرات تمام دروس خصوصاً دروس عملی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ تاکنون ثبت نشده است لذا میهمانی تمام دانشجویانی که قبلا میهمان بوده اند را یک ترم دیگر تمدید کردیم و جهت تمدید حضور برای نیمسال های آتی در دانشگاه مقصد در بهمن ماه تصمیم گیری خواهد شد.

دکتر تقی زاده در تشریح فرآیند سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: سامانه سجاد به مدت یکماه از تاریخ ۹۹/۳/۲۰ لغایت ۹۹/۴/۲۰ برای ثبت تقاضای دانشجویان شاهد و ایثارگر فعال بود و تعداد ۳۳۰ نفر در این سامانه تقاضای خود را ثبت نمودند.

و ی افزود: پس از ثبت تقاضاها در سامانه سجاد، مدیران امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های مبدا اطلاعات متقاضیان را بررسی و نظر خود را در سامانه اعلام کردند که در این مرحله دانشجویانی که حائز شرایط آئین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر نبودند درخواستشان لغو و در خصوص سایر دانشجویانی که اطلاعات آنها مورد تایید دانشگاه بوده است درخواست آنها جهت بررسی در کمیسیون نقل و انتقال ستاد شاهد به این اداره کل ارسال شد که پس از بررسی های لازم نتیجه از طریق سامانه سجاد اعلام گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، دانشجویان با مراجعه به سامانه و درج کد رهگیری می توانند از نتیجه درخواست خود مطلع شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …