توزیع بیش از یک میلیون تن ذرت، کنجاله سویا و جو از ابتدای سال

معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون مقدار ۳۸۶ هزار و۶۱ تن ذرت، ۴۱۸ هزار و ۳۹۷ تن کنجاله سویا و ۲۱۷ هزار و ۹۶۶ تن جو بین تولیدکنندگان توزیع شده است.

مرتضی رضایی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد:شرکت پشتیبانی امور دام کشور به عنوان متولی تامین و حفظ ذخایر راهبردی نهاده‌های دامی و در راستای انجام تکالیف تنظیم بازاری خود نسبت به توزیع نهاده‌های دامی براساس برنامه‌های کلی و شاخصه‌های تولید اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: از آن جایی که بخش عمده نیاز کشور به نهاده‌ها از طریق واردات بخش دولتی و خصوصی تامین می‌شود،  بنابراین با در نظر گرفتن شرایط ویژه کنونی کشور اعم از شرایط تحریمی و تامین ارز مورد نیاز از طریق بانک‌های عامل و … سعی بر آن است تا با بر طرف شدن موانع موجود نسبت به ترخیص محمولات موجود در مبادی ورودی، اقدام به توزیع نهاده‌های دامی بین تولید کنندگان دام و طیور تا رسیدن به تعادل در عرضه و تقاضا صورت پذیرد.

معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد:از ابتدای سال جاری تاکنون مقدار ۳۸۶هزار و۶۱ تن ذرت، ۴۱۸ هزار و ۳۹۷ تن کنجاله سویا، ۲۱۷ هزار و ۹۶۶ تن جو، از طریق روسای سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها بین تولیدکنندگان توزیع شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …