توزیع ۲۵۰ هزار ماسک غیرپزشکی میان دانشجویان و پرسنل

دانشگاه تورنتو در راستای محدود کردن شیوع کروناویروس، میان دانشجویان و پرسنل خود ماسک غیرپزشکی توزیع می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از وب‌سایت رسمی دانشگاه تورنتو، در تلاش برای حمایت از اعضای جامعه، دانشگاه تورنتو ۲۵۰ هزار ماسک غیرپزشکی را میان دانشجویان، پرسنل، اعضای دانشکده‌ها و کتابخانه‌ها که با حضور کارمندان مهم آغاز به کار می‌کنند، توزیع خواهد کرد.

دانشجویان قادر خواهند بود از دفاتر، خوابگاه‌های دانشجویی و دیگر مکان‌های دانشگاه ماسک خود را دریافت کنند.

همچنین دستگاه‌هایی وجود دارد که بدون تماس افراد ماسک‌ها را توزیع میکند.

این ماسک‌ها از تاریخ ۲۴ اوت در مکان‌هایی مشخص توزیع می‌شوند.

ماسک‌هایی که توزیع می‌شود، دو لایه و قابل استفاده مجدد است و از پلی‌استر ساخته شده‌اند.

می‌توان این ماسک‌ها را در ماشین لباسشویی شست و از دوام و راحتی برخوردارند.

“اسکات مابری”(Scott Mabury) معاوت دانشگاه تورنتو گفت: از آنجه که ما به استقبال دانشجویان، پرسنل، اعضای دانشکده و کتابخانه ها می‌رویم، میخواهیم اطمینان حاصل کنیم که همه از ماسک‌های غیرپزشکی با کیفیت که قابل استفاده مجدد هم هستند، استفاده کنند. تا به این ترتیب همه ما سهم خود در عدم گسترش کروناویروس را رعایت کنیم.

کارشناسان پزشکی بر اهمیت استفاده از ماسک‌های غیرپزشکی در کاهش گسترش قطرات تنفسی که ممکن است حامل کروناویروس باشند، تاکید ویژه کرده‌اند.

“چریل ریگهر”(Cheryl Regehr) از دیگر مقامات ارشد دانشگاه گفت: در حالی‌ که بسیاری از دانشجویان، پرسنل، کارکنان و دیگر اعضای دانشگاه به صورت از راه دور به کار خود ادامه خواهند داد، دانشگاه تورنتو خط مشی استفاده از ماسک را به دنبال آخرین توصیه‌های مقامات بهداشت عمومی به روزرسانی کرد.

دانشگاه تورنتو اعلام کرده که علاوه بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شست‌وشوی خوب دستان، استفاده از ماسک در محیط‌های داخلی بخشی از ابزار ما در محدود کردن گسترش کروناویروس است.

بنا به قوانین دانشگاه تورنتو، هرکسی که در دانشگاه حاضر می‌شود، موظف است از ماسک غیرپزشکی استفاده کند که بینی، دهان و چانه خود را بدون هیچ شکافی بپوشاند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …