حجت الاسلام تقوی: محتوای انقلاب اسلامی عاشورایی است

ایسنا/اصفهان نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: ماهیت انقلاب اسلامی ضد استکباری است و هرجایی از این شعار دست بکشیم آسیب پذیر می شویم.

حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی، امروز (چهارشنبه- ۲۲ بهمن) در مراسم یوم الله جشن چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در اصفهان با بیان اینکه انقلاب اسلامی انفجار نور بود که تاثیری شگرف در جهان داشت، اظهار کرد: در دنیا انقلاب های متفاوتی رخ داد و انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها تفاوت اساسی دارد چرا که این انقلاب زلزله ای بزرگ بود که دنیا را تکان داد.

وی با بیان اینکه مبارزان انقلاب در مبارزات خود با رژیم ستم شاهی رنج های زیادی را متحمل شدند، گفت: بسیاری از زندانیان رژیم ستم شاهی در سیاه چاله های ساواک زیر شکنجه به شهادت رسیدند، اما سرانجام این جانفشانی ها نتیجه داد و با رهبری داهیانه امام راحل انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، گفت: وقتی مردم تظاهرات می کردند و رژیم نمی گذاشت که تظاهرات به طور کامل شکل بگیرد، انقلابیون پشت‌بام‌های خانه را میدان حضور می کردند و سینه دشمن را در فصل حاکمیت سیاهی‌ها شکافتند و این پیام را دادند که هر صحنه‌ای را از ما بگیرید، صحنه دیگری به‌وجود می‌آوریم.

تقوی تصریح کرد: حضور گسترده مردم در چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نشان از آن دارد که مردم پای این انقلاب ایستاده اند و حتی با وجود کرونا به صورت خودرویی و موتوری عشق خود را به نظام اسلامی نشان می دهند و به صورت سواره در صحنه حضور می یابند. دشمن از این حضور بدون شک ناامید می شود.

وی ادامه داد: تحریم اقتصادی نتوانست ملت ایران را از پا در بیاورد چرا که ایران اسلامی به خودکفایی در زمینه های مختلف رسیده و با اتکا به توان داخلی نیازهای خود را برآورده و تحریم ها را خنثی می کند. ملت ایران با تقدیم هزاران شهید از انقلاب دفاع و مشت محکمی بر دهان متجاوزان بر این آب و خاک کوبیده است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، با بیان اینکه رشادت های شهید سلیمانی مثال زدنی بود، گفت: سردار سلیمانی طرح دشمن صهیونیستی و امریکایی ها را خنثی کرد. ملت ایران همیشه ثابت کرده اند که در تاریخ زیر بار ظلم نرفته اند همان طور که در ۴۲ سال گذشته این موضوع را ثابت کرده ایم.

تقوی گفت: محتوای انقلاب اسلامی عاشورایی است و ملت ایران راست قامت، دلیرانه و عاشقانه در میدان است و دنیا باید در برخوردش با این ملت تجدید نظر کند چرا که با این توطئه ها از میدان خارج نمی‌شود.

وی با بیان اینکه پشت سر مقام معظم رهبری محکم ایستاده ایم، تصریح کرد: اولین سیاست اصولی انقلاب، همانطور که امام راحل فرمود، نه شرقی و نه غربی است و دوری از این سیاست سبب ذلت می‌شود، جمهوری اسلامی از اصول و آرمان‌های مقدس خود دست برنمی دارد و ما همچنان بر این سیاست پا می‌فشاریم و برای تحقق این سیاست هزاران نفر شهید دادیم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، ادامه داد: ماهیت انقلاب اسلامی ضد استکباری است و هرجایی از این شعار دست بکشیم آسیب پذیر می شویم. آمریکا اولین دشمن مردم محروم مستضعف جهان است و امام خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ دانست و فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند که به واقع چنین هم شد. تکیه بر بسیج و مردم یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی ‌است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …