حمایت کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون از وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون ایران با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این کمیسیون از انتخاب سیدجواد ساداتی‌نژاد به عنوان وزیر پیشهادی جهاد کشاورزی حمایت می‌کند.

به گزارش ایسنا، ارسلان قاسمی رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تعاون ایران بیانیه‌ای در حمایت از سید جواد ساداتی‌نژاد – وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«سلام علیکم؛

احتراماً، همانگونه که مستحضرید برابر آمار منتشره وزارت جهاد کشاورزی بیش از ۷۰ درصد تولیدات بخش کشاورزی توسط کشاورزان و تولیدکنندگان سرافراز بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران تولید و عرضه می شود.

اما در سال های اخیر علاوه بر تحریم های ظالمانه، عدم مدیریت صحیح بر منابع آب و خاک، اصرار بر ادامه روند کشاورزی سنتی، عدم ورود کافی فن آوری های نوین و روز، مشکلات ناشی از واردات بی رویه و عدم حضور کافی در بازارهای بین المللی، نبود تأمین نقدینگی کافی و مناسب و کمبود سرمایه گذاری داخلی و خارجی، صدمات و آسیب های جدی و سختی به بخش کشاورزی و صنایع غذایی کشور وارد نموده و می رود که امنیت غذایی را دچار چالش و بحران نماید.

به نظر می رسد در شرایط کنونی یگانه راه حل برون رفت از معضلات کشاورزی که خشکسالی نیز آخرین رمق های آن را گرفته است، حضور وزیر با تجربه، متخصص و کارآمد با سابقه روشن در رأس وزارت جهاد کشاورزی است.

اینک که از سوی جناب آقای دکتر رییسی، رییس جمهور محترم، جناب آقای دکتر سیدجواد ساداتی نژاد را که در طی یک سال و نیم گذشته دارای عملکرد مثبت و دارای دانش فنی و مدیریتی مناسب و کارآمد، به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی به مجلس شورای اسلامی معرفی شده اند، اتاق تعاون (کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی)، ضمن حمایت کامل از این معرفی شایسته، انتظار داریم و امیدواریم که شاهد رأی قاطع مجلس شورای اسلامی و حضور جناب آقای دکتر سیدجواد ساداتی نژاد در رأس مدیریتی وزارت جهاد کشاورزی باشیم.

ارسلان قاسمی

رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …