دستگاه بازیافت پسماندهای خانگی و صنعتی تجاری‌سازی شد

یک شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری البرز در راستای بازیافت پسماندهای ‌تر و حفظ محیط زیست موفق شد محصولات خود را به حد قابل توجهی تولید و جهت فروش به سراسر کشور ارسال کند.

به گزارش ایسنا، مهندس عباس علیزاده، مدیرعامل این شرکت فناور عضو پارک علم و فناوری البرز با اعلام این خبر گفت: ثبت اختراع دستگاه کمپوستر در راستای بازیافت پسماندهای تر فعالیت خود را در ایران از سال ۱۳۹۴ آغاز کرده است.

علیزاده افزود: شرکت ما در زمینه طراحی و نصب سیستم‌های نوین در ایستگاه‌های بازیافت زباله و همچنین تولید و پشتیبانی از دستگاه‌های کمپوستر در ابعاد خانگی تا صنعتی جهت نصب در مبدا تولید پسماند فعالیت می‌کند.

وی درباره تاییدیه این دستگاه توسط مراجع علمی و بهداشتی نیز افزود: دستگاه بیو کمپوستر قابلیت نصب در آشپزخانه‌های منازل مسکونی و صنعتی را دارد؛ این دستگاه‌ها دارای تاییدیه عملکرد زیست محیطی از اداره کل محیط زیست استان تهران، دارای تاییدیه کودی از موسسه تحقیقات خاک و آب، تاییدیه فناوری سبز دانشگاه تهران است. همچنین این دستگاه‌ها در حال حاضر فقط توسط شرکت ما تولید می‌شوند که نسبت به نمونه خارجی هم از لحاظ عملکرد و هم مصرف برق و همچنین قیمت قابل مقایسه نیست. این دستگاه از قسمت‌های بیولوژیکی، مکانیکی، حرارتی، تهویه‌ای، حسگری و بوگیر تشکیل شده است.

وی افزود: هتل‌ها و مسافرخانه‌ها، رستوران‌ها و سفره خانه‌ها، منازل و مجتمع‌های مسکونی، پادگان‌ها، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها، کارخانه‌های صنایع غذایی، بیمارستان‌ها، پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها می‌توانند از این دستگاه‌ها در اندازه‌های مورد نیاز خریداری و استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی، این دستگاه هم اکنون به تولید انبوه رسیده و به بخش‌های مختلف سفارش دهنده در سراسر کشور ارسال می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …