دستگاه تولید ماسک N۹۵ طراحی و ساخته شد

فناوران پارک علم وفناوری گیلان در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا موفق به طراحی و ساخت دستگاه تولید ماسک N۹۵ شدند.

به گزارش ایسنا، یکی از شرکت‌های دانش‌محور مستقر در پارک علم وفناوری گیلان اقدام به دستگاه تولید ماسک N95 کرده و این دستگاه را نسبت به دستگاه‌های مشابه خارجی ارتقاء داده است.

این شرکت در زمینه ساخت ماشین‌آلات صنایع غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی سابقه فعالیت داشته و اکنون در حوزه بسته‌بندی در سه بخش، ماشین آلات تولید می‌کند که در مجموع توان تولید ۱۴ دستگاه مختلف را دارد.

دستگاه بلیستر تمام اتومات ازجمله محصولات‌نهایی این شرکت است و این شرکت توانسته با ثبت اختراع این دستگاه و به عنوان یک دستگاه دانش بنیان یک مزیت رقابتی در بازار برای خود ایجاد کند و از سازمان‌پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران تاییدیه‌های لازم را دریافت کند.در حال حاضر نیز مشغول اعتبارسنجی آن است.

ثبت ۴ اختراع از جمله دستگاه قرص ساز و دستگاه بسته بندی قرص و کپسول (بلیستر) از جمله دستاوردهای این شرکت فناور است و همچنین اخذ پروانه بهره‌برداری از اداره صنعت و معدن ، اخذ استاندارد CE اروپا برای ماشین آلات تولیدی، اخذ گواهی iso9001 و اخذ گواهی ستاره طلایی مشتریان از دیگر اعتبارات گواهی های کسب این شرکت است.

بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت علوم، این شرکت در دو شعبه لاهیجان و قلعه حسن خان موجب اشتعال ۱۸ نفر به صورت مسقیم و ۳۰ نفر به صورت غیر مستقیم شده است و در راستای بیانات مقام معظم رهبری پیرامون جهش تولید، اعلام کرد کسانی که از این شرکت دستگاه خریداری کنند یک‌ماه سرویس و گارانتی رایگان ارائه می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …