دعوت آتش نشانی از نویسندگان کتاب کودک

معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نویسندگان کتاب کودک برای نوشتن داستان هایی در حوزه ایمنی دعوت کرد.

رسول هلالی در گفت و گو با ایسنا در باره نتیجه مثبت آغاز فرهنگ سازی در حوزه ایمنی از دوران کودکی و نقش کتاب کودک در این باره گفت: والدین باید از سنین پایین دنیای کودکانشان را با ایمنی آشنا کنند. این آشنایی می تواند از طریق خواندن کتاب هایی کودکان صورت گیرد. 

وی با بیان اینکه در حوزه کتاب، کتاب های زیادی برای کودکان نوشته نشده است گفت: باید همتی در این حوزه اتفاق بیفتد. 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: از نویسندگان و ناشرانی که فعالیت می کنند دعوت می کنیم که با یکدیگر همکاری کنیم. ما می توانیم موضوعاتی را که شهر برای ایمن شدن نیاز دارد در اختیار آن ها قرار دهیم تا بتوانند با داستان هایشان، کودکان را به دنیای ایمنی وارد کنند. 

وی ادامه داد: حتی می توان با استفاده از متد جدید بارکد هایی را در اختیار قرار داد که با اسکن کردنشان از داخل کتاب فیلم های آموزشی نمایش داده شود. 

وی گفت: موضوع ایمنی، حساس است و اگر به درستی و با دقت به کودکان آموزش داده نشود باعث به وجود آمدن تصور غلطی در خصوص راهکار های ایمنی خواهد شد، بر همین اساس برای نوشتن کتاب هایی در این حوزه باید حساسیت به خرج داد و نکات ایمنی را به صورت اصولی بیان کرد. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …