راهکارهای تبلیغات آنلاین برای کسب‌وکارها

گروهی از فناوران یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان، راهکارهایی را برای تبلیغات آنلاین و ایجاد فضای تعامل میان کسب‌وکارهای دیجیتال و مشتریان عرضه کرده‌اند.

به گزارش ایسنا سید علیرضا ناظم‌زاده، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان تبلیغات آنلاین را از زمینه‌های تحقیقاتی این شرکت نام برد و گفت: بزرگ‌ترین زیرساخت تبلیغات آنلاین ایران دارای دو بخش اصلی نمایش‌دهندگان و تبلیغ‌کنندگان است که نمایش‌دهندگان از طریق خدمات ما و با نمایش تبلیغات، درآمد کسب کرده و می‌توانند هزینه‌های تولید محتوا و ادامه فعالیت وب‌سایت‌شان را تامین کنند و محتوای مناسب را به دست مردم برسانند.

ناظم‌زاده، ادامه داد: تبلیغ‌کنندگان نیز از طریق این شرکت با نمایش تبلیغات محصولات و خدمات‌شان در بزرگترین و معتبرترین وب‌سایت‌ها و خبرگزاری‌های ایرانی می‌توانند علاوه بر افزایش فروش محصولات و خدمات‌شان به افزایش آگاهی از برند نیز دست یابند.

 بر اساس اعلام معاونت علمی ریاست‌جمهوری، مجری طرح با بیان اینکه این شرکت دانش‌بنیان به‌صورت غیرمستقیم برای بیش از 2000 نفر از فعالین حوزه اطلاع‌رسانی و وب اشتغال ایجاد کرده است، خاطر نشان کرد:  مزیت اصلی این شرکت‌ دانش‌بنیان استفاده از فناوری روزآمد در نمایش تبلیغات است؛ این ویژگی، منجر به افزایش نتیجه‌گیری کسب‌وکارها از این تبلیغات می‌شود و همچنین، منجر به افزایش درآمد نمایش‌دهندگان تبلیغات خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …