زمین‌های طرح اقدام ملی در ۱۴ شهرستان آماده است

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با بیان این که زمین‌های طرح اقدام ملی در ۱۴ شهرستان استان تهران آماده است اظهار کرد: بعد از تفاهم نامه‌ای که امروز امضا شده در شهرهای که زمین آماده است فراخوان انجام و زمین داده می‌شود.

به گزارش ایسنا، خلیل محبت‌خواه در مراسم تفاهم نامه سه جانبه بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی کشور برای تولید مسکن در طرح و اقدام ملی با اشاره به شعار جهش تولید اظهار کرد: در راستای این شعار جلسات متعددی برای جهش تولید در مسکن برگزار شد و امروز شاهد شروع آن هستیم.

وی در مورد مسکن مهر استان تهران توضیح داد: مسکن مهر استان تهران ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به طور کلی ۳۰۶ واحد باقی مانده که آنها هم مسائل حقوقی دارند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران  در مورد طرح اقدام ملی در استان تهران نیز توضیح داد: این طرح شامل ۷۳ هزار واحد می‌شود و ۶۶ هزار نفر در مراحل اول و دوم ثبت نام و شرکت کردند. ۲۰ هزار واحد در استان تهران و ۴۶ هزار واحد در شهرهای جدید استان تهران راه اندازی می‌شود.

به گفته محبت خواه برای اقدام ملی همه از جمله انبوه سازان، سازمان نظام مهندسی، شهرداران و غیره باید کمک کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: از همه سازندگان حقیقی و حقوقی با انتشار آگهی دعوت کردیم آنهای که زمین دارند یا دارای واحد نیمه ساخته یا تمام ساخته هستند و می‌خواهد بفروشند اعلام کنند تا تهاتر کنیم.  این روزنه امید توسط انبوه سازان باز شده است و رعایت استانداردهای لازم نیز لازم است.

وی با بیان این که زمین‌ها در ۱۴ شهرستان استان تهران آماده هست اظهار کرد: بعد از امضای تفاهم نامه امروز در شهرهای که زمین‌ آن آماده است فراخوان داده خواهد شد و قیمت طبق قیمتی است که در شورای مسکن استان تهران مصوب شده است و پس از آن ساخت آغاز می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با بیان این که ۹۰۰ واحد در تهرانسر به صورت شبانه روزی در حال اجراست، ادامه داد: برای ۱۱۰۰ واحد نیز به زودی فراخوان گذاشته می‌شود. نظام مهندسی هم پای کار آمده و برای احداث واحدها تخفیف قائل شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …