ساخت ایستگاه راه آهن در قرچک آغاز شده است

ایسنا/تهران بهمن خطیبی عصر روز دوشنبه ۲۲ دی ماه به همراه معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، شهردار، رؤسای ادارات خدمات‌رسان و برخی مسئولان شرکت راه آهن از روند اجرای پروژه تقاطع‌های غیر همسطح محمدآباد و داودآباد بازدید کردند.

همچنین در همین راستا نشستی به منظور ایجاد هماهنگی‌های بیشتر بین ادارات شهرستانی با اداره کل راه آهن استان تهران و مدیر پروژه و پیمانکار در محل فرمانداری برگزار شد و ضمن بررسی موانع، هر یک از دستگاه‌ها گزارش اقدامات صورت گرفته را ارائه دادند.

فرماندار قرچک در این خصوص تصریح کرد: پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح محمدآباد و داودآباد که جزو پروژه‌ های مهم و زیرساختی شهرستان محسوب می‌شود؛ حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی تصریح کرد: ساخت ایستگاه راه آهن نیز که از مطالبات اصلی و به حق مردم است، آغاز شده و جزو اولویت‌های مهم است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک یادآور شد: در این خصوص جلساتی بطور مرتب به منظور بررسی اقدامات صورت گرفته، رفع موانع پیشرفت کار و هماهنگی راه آهن با دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان برگزار شده است.

خطیبی خاطرنشان کرد: امیدواریم طبق برنامه زمان‌بندی این دو پروژه به بهره‌برداری برسد تا با تسهیل در تردد خودروها، مردم منتفع و همچنین روند توسعه شهرستان سرعت بیشتری بگیرد.

فرماندار قرچک اظهار کرد: تقاطع‌های غیرهمسطح، دو پروژه مهم و اولویت‌دار شهرستان بوده که مجری آن شرکت راه آهن است، اما تمامی ادارات باید کمک کنند این پروژه زودتر به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …