سامانه پایش بار و انرژی استان زنجان طراحی و راه‌اندازی شد

فناوران یکی از واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان زنجان موفق به طراحی و راه‌اندازی سامانه پایش بار و انرژی استان زنجان شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پارک علم و فناوری استان زنجان، مرکز تخصصی پایش بار و انرژی، برای اولین بار در سطح استان زنجان، با همکاری پارک علم و فناوری استان و حمایت توزیع برق استان زنجان با هدف هوشمندسازی شبکه توزیع برق آغاز به کار کرد.

از اهم اهداف راه‌اندازی این سامانه می‌توان به پایش و مانیتورینگ برنامه‌های پاسخ‌گویی بار در فصل پیک مصرف برق سال، پایش و مانیتورینگ مشترکین بزرگ استان در طول سال، مقایسه و تحلیل انرژی مصرفی فعلی با مدت مشابه سال قبل، رصد و پایش آخرین وضعیت کنتورهای هوشمند، کنترل آلارم‌ها و خطای احتمالی کنتورهای هوشمند و برنامه‌ریزی رفع آنها، ارائه برنامه هدفمند تست کنتورهای هوشمند به امورهای اجرایی بر اساس نتایج تحلیل کنتور برق، پایش میزان تحویل و فروش انرژی و تلفات برق و پایش مصرف ادارات و ارگان‌ها به‌صورت آنلاین اشاره کرد.

گفتنی است حمایت شرکت توزیع برق استان در استفاده از دستاوردهای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان گام بلندی در راستای اعتمادسازی فناوران و متخصصان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …