شرایط این روزهای بازار میوه را در طول عمرم ندیده بودم

ایسنا/خوزستان رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز گفت: با شرایطی که این روزها در بازار میوه وجود دارد، در طول عمرم برخورد نکرده بوده‌ام؛ قیمت میوه‌ها، گران و سرسام‌آور است.

عبدالرضا جمالی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت میوه در بازار اهواز اظهار کرد: با شرایطی که این روزها در بازار میوه وجود دارد، در طول عمرم برخورد نکرده بوده‌ام؛ قیمت میوه‌ها، گران و سرسام‌آور است.

وی گفت: به دلیل نزدیک شدن به عید نوروز و آخر سال، همه میوه‌ها بدون استثناء به سردخانه‌ها فرستاده می‌شوند و به این دلیل نیز قیمت میوه افزایش می‌یابد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز با اشاره به وضعیت میوه پرتقال در بازار اهواز افزود: پرتقال در سال‌های گذشته هر کیلوگرم ۴ تا ۶ هزار تومان فروخته می‌شد اما متاسفانه امسال پرتقال که  شمال کشور محل عمده تولید آن است، هر کیلوگرم ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان فروخته می‌شود و تا رسیدن به شهر اهواز و دست مصرف‌کننده به هر کیلوگرم ۱۷ تا ۱۸ هزار تومان می‌رسد.

جمالی‌پور ادامه داد: با این وجود، وضعیت قیمت صیفی‌جات مانند گوجه و پیاز و سیب‌زمینی مناسب است و فعلا تنها قیمت میوه افزایش یافته است.

وی با اشاره به قیمت میوه و صیفی‌جات در میدان میوه‌ و تره‌بار گفت: روز گذشته هر کیلوگرم سیب‌زمینی و گوجه فرنگی ۵ هزار و ۲۰۰ تومان، پیاز قرمز ۵ هزار و ۸۵۰ تومان، سبزی ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، سیب ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان، پرتقال ۱۸ هزار تومان و موز نیز هر کیلوگرم ۵۲ هزار تومان در میدان تره‌بار اهواز فروخته شد که بنده اصلا از این قیمت‌ها راضی نیستم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …