شعرهای قیصر امین‌پور با صدای بهروز رضوی + صوت

کتاب «توفان در پرانتز» اثر زنده‌یاد قیصر امین‌پور در برنامه «کتاب شب» رادیو تهران با صدای بهروز رضوی بازخوانی می‌شود.

محمدباقر رضایی، سردبیر برنامه ضمن اعلام این که کتاب دکتر قیصر امین‌پور از روز( شنبه ۱۲ تا پنجشنبه ۱۷ مهر) خوانده خواهد شد، درباره جزییات برنامه به ایسنا گفت: «توفان در پرانتز» را سال ۱۳۶۵، انتشارات برگ در ۱۳۷ صفحه و شمارگان شش هزار نسخه منتشر کرده است و در برنامه «کتاب شب» خوانش این کتاب در قالب شش قسمت ۲۰ دقیقهای خواهد بود.

او اضافه کرد: محتوای این کتاب نثرهای ادبی و داستانی قیصر امین‌پور است که تا به حال زیر سایه شهرت شعرهای او، به طور مطلوب دیده نشده و کمتر کسی با آنها آشنایی دارد.

رضایی یادآور شد: «کتاب شب» رادیو در راستای وظیفه و اهداف راهبردی خود که بازخوانی کتاب‌های ارزشمند و مفید ایران و جهان برای مخاطبان رسانه در جهت چشم‌انداز فرهنگی نظام و بهره‌وری عمومی از اندیشه‌های سرآمدان فکر و فرهنگ است، معمولا کتاب‌هایی را برای مخاطبان خود انتخاب می‌کند که کمتر در دسترس است.

کتاب «توفان در پرانتز» نیز از جمله کتاب‌های کمیاب زنده‌یاد قیصر امین پور است که شنوندگان رادیو می‌توانند آن را به مدت ۱۲۰ دقیقه و در شش قسمت از برنامه «کتاب شب» بشنوند.

به گفته سردبیر کتاب شب، در این برنامه شعرهای زیبای شاعر نیز در لابه لای مطالب کتاب با صدای بهروز رضوی خوانده خواهد شد.

برنامه «کتاب شب» به سردبیری و نویسندگی محمدباقر رضایی، تهیهکنندگی رضا قربانی و زرین کشاورز، در گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران تولید می‌شود و ساعت پخش آن ۳۰: ۲۳ دقیقه شنبه تا پنجشنبه است.

قسمتی از شعرخوانی بهروز رضوی در بازخوانی کتاب «توفان در پرانتز» در برنامه «کتاب شب» رادیو تهران را در زیر می‌شنوید:

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …