ظرفیت‌های دانش بنیان کشاورزی در کمیسیون کشاورزی مجلس بررسی شد

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس از بررسی ظرفیت‌های دانش بنیان کشاورزی در کمیسیون کشاورزی مجلس با حضور معاونت علمی – فناوری دولت خبر داد.

معین الدین سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد جلسه امروز(سه‌شنبه) کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت: کمیسیون کشاورزی مجلس امروز با سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور جلسه داشت. بحث جلسه امروز ما، نقش آفرینی هر چه بیشتر معاونت‌های علمی – فناوری در حوزه‌های کشاورزی، آب و منابع طبیعی است.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه «از ظرفیت‌ معاونت دانش بنیان در زمینه کشاورزی کمتر استفاده شده است» گفت: شاید کل شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی به ۲۵۰ عدد نرسند. خروجی شرکت‌های دانش بنیان در دیگر حوزه‌ها مثل صنعت جدی‌تر از حوزه‌ای مثل کشاورزی بوده است.

سعیدی افزود: قرار بر این شد که کمیته‌های تخصصی کمیسیون کشاورزی نشست‌های تخصصی با این معاونت داشته باشند تا بتوانیم بهتر از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استفاده کنیم.

نماینده مردم چابهار در مجلس در پایان اظهار کرد: زمینه‌های کاری شرکت‌های دانش بنیان در زمینه‌های اصلاح بذر، نشاکاری و سم و کود و آب وجود دارند. این شرکت‌ها می‌توانند بیشتر در این حوزه کار کرده تا ارتباط بیشتری بین دانشگاه‌های این بخش با بخش اشتغال فراهم شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …