عسگری: تولید کنندگان محصولات کشاورزی و دامی با مشکل مواجه هستند

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت که تولید کنندگان و مصرف کنندگان محصولات کشاورزی و دامی با مشکل مواجه هستند.

به گزارش ایسنا، محمدجواد عسگری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس، گفت: دولت سیزدهم در مسیر استقرار و خدمتگزاری قرار گرفته و رضایت مردم در این راستا برای مجلس از درجه بالای اهمیت برخوردار است.

وی افزود: بخشی از مردم ایران، کشاورزان، باغداران و دامداران متحمل خسارات فراوانی شده اند و کشور هم از این رهگذر خسارت دیده است. متاسفانه جریان زندگی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان محصولات کشاورزی و دامی با اخلال مواجه شده و رانت و بی انضباطی حاکم شده که اهتمام جدی برای علاج آن باید به عمل بیاید.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس با اشاره به انباشت نهاده های دامی در برخی بندرها، گفت: باید تاسف خورد که خزانه ژنتیک دام های مولد در سایه بی مبالاتی و بی برنامگی از بین برود. جایگزینی آنها حداقل ۱۰ سال طول می کشد و دستگاه های نظارتی باید ورود کنند. متاسفانه قسمت عمده نهاده های دامی دچار مشکل شده و از بین رفته است.

عسگری در ادامه خواستار اجرای نظام رتبه بندی معلمان و توجه به وضع بازنشستگان شد و گفت: کشاورزان خسارت دیده از سرمازدگی نیز چشم به راه پرداخت خسارت هایشان هستند و لازم است دولت در پرداخت خسارت تسریع کند.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات مدافعین سلامت و تاکید بر تولید واکسن داخلی خواستار توجه وزارت بهداشت به واکسیناسیون گروه های مختلف برای بازگشت آرامش و سلامتی به جامعه شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

Check Also

چه چیزی باعث خاص بودن برند آندر آرمور میشود؟

برند آندر آرمور (Under Armour) با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالای محصولات …